Wij hebben zaterdag bij de baby winkel in Sliedrecht een mooie maxi cosi gekocht. We hebben hem echt netjes betaald! Toen we de winkel uitliepen gingen de poortjes piepen... Ik loop terug naar de kassa en de medewerkster zegt 'loop maar door hoor!' Wij terug naar huis (45 minuten rijden). Nu zie ik opeens vandaag dat het alarm er nog op zit (dat witte ronde schijfje). Dat was dus de oorzaak van het piepen Moet ik nu echt helemaal terug naar de winkel om alsnog dat ding eraf te laten halen... 1,5 uur reistijd en dus ook benzine geld. Of is er een andere manier om dat eraf te krijgen??? Als ik nu een winkel binnen loop gaat hij natuurlijk altijd af bij de poortjes en het staat ook een beetje stom.. net of ik hem gestolen heb... Om nou een andere willekeurige winkel in te lopen is ook niet echt een goede optie denk ik, omdat het wel erg raar is dat hij er nog op zit. Ook een beetje knullig van die cassiere... maarja het was ook zo ontzettend druk... Iemand tips???
Denk dat je het er wel gewoon af kan 'bikken', maar lijkt me slimmer om met de kassabon een willekeurige (kleding)winkel binnen te stappen om te vragen of zij het eraf kunnen halen. Als je het verhaal uitlegt en de bon laat zien, snappen ze dat vast wel. Veel winkels hebben wel zo'n apparaat daarvoor toch!? Succes, haha
Met aankoopbon in je hand naar een filiaal gaan van dat bedrijf bij jou in de buurt? Of naar een andere winkel waar ze dezelfde soort alarmsystemen hebben..maar wel met je aankoopbon natuurlijk (anders denken ze inderdaad dat je 'm gejat hebt)
Als je de bon nog hebt, waarmee je aan kan tonen dat hij betaald is, zou je wel een andere winkel kunnen binnengaan. Toch? Heeft de babywinkel geen filialen dichterbij? (denk het niet, aangezien je dan daar misschien wel je spulletjes had gekocht) Succes! groetjes milo
Zou uitkijken met er zelf afhalen vaak zit er inkt in die beveiliging dingen. En ik zou contact opnemen met de winkel zelf
Ik zou de winkel bellen en vragen hoe ze dit willen oplossen. Zij moeten erop letten dat alle beveiligingen eraf zijn!
Wij hebben dit ook eens gehad. In sommige alarmen zit inkt. Als je die openmaakt knalt dit eruit en is je aankoop veruineerd. Hopelijk kan je bij een filiaal wat dichter in de buurt zit het alarm eraf laten halen. Misschien even contact opnemen met de winkel en vragen wat je moet doen.
Die kan je er met een goede tang gewoon afknippen. Hahah nu lijkt het net of ik een crimineel is spee ben. Maar ik werk ook in een babywinkel, en soms gaat het alarm niet af en zit er ook zo'n ding aan. Klant vertelde ik heb het er gewoon met een goede tang afgeknipt. Succes
Heb ik ook wel eens gehad, ben toen gewoon een andere winkel ingestapt, het probleem uitgelegd en het bonnetje laten zien en toen heeft ze het alarm er af gehaald. Anders had ik dat hele eind weer terug mogen rijden. Heb jaren geleden namelijk toen ik hetzelfde probleem had die tag er zelf afgehaald, maar dat ging nog niet zo makkelijk, straks beschadig je de stof.
Heeft m'n zwager ook eens gedaan toen achteraf bleek dat de beveiliging nog zat op een kado wat ik aan mijn nichtje gegeven had.. Dat ging dus niet goed, inkt overal en kado kapot... ik zou ff bellen en vragen aan hun om met een oplossing te komen..
Ik heb gebeld naar de winkel. Meneer vond het erg slordig van het personeel en zei dat ik kon proberen om hem er zelf af te krijgen of dat ik idd met bon naar een andere winkel kon gaan om hem eraf te laten halen. Had nl al uitgelegd dat het toch wel een stuk rijden is om naar sliedrecht te gaan. Er zit geen inkt in heeft hij me gegarandeerd Wel moest ik ook een mailtje sturen naar hem zodat hij het op kan nemen met het personeel. Hij wil het verder uit laten zoeken en ik moest er ook mijn telefoonnummer bij vermelden dus ik ben benieuwd of ik er nog iets van hoor. Mijn man gaat vanavond eerst kijken of hij hem er zelf af kan krijgen (dus handige tips zijn nog steeds welkom) en anders moeten we van het weekend maar op pad.
Ik heb dat zo ook gedaan. Bij mij hadden ze het alarm laten zitten op schoentjes. Gewoon bij ons bij het winkelcentrum in een winkel gevraagd of ze het alarm eraf wilden halen en het bonnetje laten zien. Succes Ben benieuwd of je nog iets hoort van die man van de winkel naar aanleiding van jouw mail.
We hebben de magneet geprobeerd maar daarmee gaat hij helaas niet los. We wachten nu nog even op een reactie nav het mailtje voor we naar een winkel gaan om hem eraf te laten halen. Echt met een tang aan de slag durven we niet omdat ik bang ben dat hij anders beschadigd.
Gister hetzelfde voorgehad met een nieuwe lichtblauwe (betaalde!) jeansbroek. Hebben we er vakkundig P) met schaar en wringwerk afgehaald. Er zat wel inkt in maar dat ringetje met inkt hebben we niet beschadigd maar dat was waarschijnlijk geluk hebben.
Ik heb het ook weleens gehad maar dan op Oudejaarsavond met m'n complete party-outfit $). Gelukkig was de winkel van de moeder van een vriend dus die heb ik gebeld of er inkt in die dingen zat. Dat was niet het geval dus m'n vader is een uur bezig geweest met een magneet en een tang om alles er af te krijgen.
Een magneet idd, maar geen huis, tuin en keuken magneet . Je moet echt een super sterke hebben. Misschien toch het handigst on ergens bij een winkel te vragen, zou zonde zijn als er iets beschadigd
Na een hoop gedoe is het mijn vader gelukt om hem met een tang en een schroevedraaier eraf te krijgen!! Allemaal bedankt voor de tips!