onze meid heeft dr eerste schoentjes nu, leuke, stevige ecco stappers van 60,- gekocht bij een speciaalzaak. nu was ik net even bij de scapino, voor mezelf aan t kijken en zag in haar maat dr visser schoentjes, ook niet goedkoop, zo'n 40/45 euro. ik wil echt niet besparen op schoenen, vind ik heel erg belangrijk, maar deze schoentjes zagen er ook heel stevig uit en leuk ook, is er iemand die hier professioneel gezien verstand van heeft, of dit ook goede schoenen zijn, of beter bij de speciaalzaak te blijven de eerste tijd?
Hier zij de kraamverzorgster die zelf ook 3 kinderen heeft dat dat een van de betere schoentjes zijn. Dat hadden ze haar in het ziekenhuis in Nijmegen gezegd waar ze heen is gegaan met voet problemen met een van haar kinderen.
ok, dat klinkt al goed, heb ze in mn handen gehad, voetbed gecheckt enzo, ook van binnen en mij leken ze goed, maar ja ben wel een leek wat dat betreft. elefanten worden hier (DE) ook veel verkocht, wist niet dat van haren ze in NL had...
In een test van Kassa! kwamen ze als beste getest. Zelfs beter dan van een speciaalzaak: Afspeelpagina/Vara Kassa Ik heb vaak Elefanten van Van Haren, die zitten mijn dochtertje nog het beste. Ben ook wel eens bij een speciaalzaak geweest en schoenen gekocht, maar toch zaten die beduidend slechter dan de Elefanten of dr. Vissers. Edit: in het filmpje worden ook goede tips gegeven waar je op moet letten bij het passen en kopen van kinderschoenen.
Elefanten schijnen minder goed te wezen dan vroeger. Dr Visser zijn prima schoenen alleen niet geschikt voor elk voetje. Mijn dochter heeft een iets breed voetje en bij haar passen ze perfect. Als 1e schoentjes vond ik ze te stug maar toen ze eenmaal een half jaar goed liep, liep ze er prima op. De stootrand op de neus is ook ideaal. Heb haar vorige schoentjes maar 1x gepoetst en buitenkant ziet er eigenlijk nog uit als nieuw. Terwijl haar 1e schoentjes er na een week al flink gedragen uit zagen. Heb hier nu 1 paar voor 35 euro gekocht, 1 paar (dezelfde als daarvoor) overgenomen van iemand, nieuw zonder bon voor 20 euro en voor de zomer heb ik ballerina's voor 30 euro.
Dr Visser staat bekend als een goed orthopeed, onze oudste kan er alleen niet op lopen. We hebben het haar wel eens gepast maar dan zakken haar voeten naar binnen toe.