OOO NEEE al weer sneeuw!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ninien, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wij in het oosten en ook nog aan het wachten!!:D

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier wel en vind het wel lekker....wel weer lullig dat het nu binnen ook sneeuwt...:cool::( Blijkt dat het dak lekt bij de afvoer van de ketel en de voordeur niet meer goed sluit...ligt een heel sneeuwheuveltje in de gang. Morgen de woningbouw maar even bellen...;)

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tsja sneeuw... wat doe je eraan he ;) Voor de kindjes is het super!
    Ik zal aan de mensen denken die morgenochtend in de file staan terwijl ik me lekker nog een keertje omdraai in mijn bedje :):) (laatste weekje bevallingsverlof)

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Hier (Emmen) nog geen vlok te bekennen, jammer

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou hier in Den Haag is het nu al drama op de weg!

Moest mn zoontje naar oma brengen stukje van 30 min.. Hebben er 1,5 uur over gedaan heen.. En terug een uur..

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier in veendam ook nog niks.

Van mij hoeft het ook niet hoor. man moet morgen met de auto naar het werk en de jongste gaat morgen weer met het busje naar het kdc. Brrrr vind dat maar niks he.
    Hij heeft wel een topchauffeur hoor en een hele lieve begeleidster maar toch.... gelukkig hoeft ie niet ver.

7. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ondanks dat de sneeuwradar zegt dat het hier zou moeten sneeuwen, is er nog geen vlok te bekennen....

8. knap

knap Niet meer actief

Hier is weer genoeg gevallen. Wel mooi weer dat mooie verse sneeuw. maar voel me ingesneeuwd haha.

Hopelijk gaat het idd na dit volgend weekend dooien. Kan ik weer lekker op de brommer me dingen doen in plaats van met de tram en zo. Dochter zelf lopen inplaats van de kinderwagen haha( ze is nog steeds bang voor de sneeuw) Ach ja. Het heeft toch ook wel iets die sneeuw. Zullen veel kindjes geboren worden aan het einde van het jaar meestal lekker vroeg onder de warme wol haha en wie weet haha.;)

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier in de buurt van Breda heeft het gesneeuwd van een uur of 11 tot 4uur vanmiddag. Dus er is weer een goed laagje bijgekomen.
    Lekker hoor om er doorheen te wandelen en de kleine op de slee mee te nemen.
    Britt werd geboren toen het sneeuwde en sinds dien heeft ze elk jaar sneeuw meegemaakt. Ik kan mezelf niet herrinneren dat ik vroeger veel sneeuw heb meegemaakt dat we konden sleeën.
    Britt heeft elk jaar al kunnen sleeën.
    Morgen moet ik er doorheen met mijn fiets, heb het er niet op, maar komt vast goed en anders maar te voet he.

Succes voor de mensen die morgen de weg op moeten.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Er komt, volgens de voorspelling, vannacht een flink gebied met sneeuw over noord nederland.
    Sneeuw is ontzettend moeilijk te voorspellen, maar ik ben erg benieuwd of het hier morgen wit is.

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hier is weeeeeer behoorlijk wat sneeuw gevallen,zucht, leuk voor de kinderen hoor, maar ik wil met ons kleinste dametje ook gewoon ff lekker buiten wandelen, en dat lukt niet echt met de kinderwagen, had een poging gewaagd en zat steeds vast en moest mijn zoontje de wagen helpen tillen over een sneeuwheuveltje heen....

Van mij mag het weer lekker gaan dooien, de blaadjes weer lekker aan de bomen komen, vogeltjes die fluiten en de tuindeuren open, heeeeerlijk kan me er nu al op verheugen!

12. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hier heeft het heel de middag gesneeuwd, begin van de avond stopte het..

En nu kijk ik net naar buiten en sneeuwt het dus weer...
    (Rotterdam)

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Vind het wel leuk!
    Als er net sneeuw gevallen is, ziet het er mooi uit.
    En mijn dochter vindt het geweldig op de slee.

Helaas is het voor mij minder, gezien het nu lastig is te hardlopen.
    Terwijl ik net zo goed op weg was, dus vind ik erg jammer.
    Dan maar een extra rondje met de slee! ;)

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

:( nog steeds geen vlokje... Het is wel bar koud... Zelfs met de verwarming aan is het koud binnen

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier op de gasbel nog geen sneeuwvlok te bekennen

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Had het zelf niet beter kunnen zeggen. Tis winter. Daar hoort kou en sneeuw gewoon bij. Anders stikt het van de zomer weer van de muggen. Ik vind het geweldig. Laat het maar sneeuwen, en flink. :D Ik kan er heerlijk van slapen. Muisstil buiten. Ik hou ervan!

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier nog geen vlokje te zien terwijl we het onze zoon wel hebben belooft :( de slee staat al in de auto voor mee naar school ;)
    ik hoop dat er vannacht nog wat komt al is het maar 2cm, het waait hier al wel behoorlijk ipv sneeuw hebben we zandduinen :D

18. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @ sneeuwhoop, ligt er bij jou helemaal geen sneeuw meer dan datje niet met de slee naar school kan?!ben dan wel benieuwd waar dat in nl is?!

19. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Mijn oudste is geboren op een dag dat heel NL onder een dik pak sneeuw kwam.en heel het land plat lag. Die sneeuw heeft er nog 8 weken gelegen en ik heb heel veel gewandeld in mijn verlof:)
    Misschien andere route zoeken die beter begaanbaar is? Of je hebt andere wielen dan denk ik.

Maar ik vind de sneeuw geweldig! Lekker naar buiten met de slee straks!

20. Mijn man is gisteravond al weggegaan, dus ik hoop dat de wegen al een beetje begaanbaar waren, hij moest eerst naar rotterdam en daarna naar duitsland.

met dit weer ben ik altijd blij als ik hem weer hoor of zie!!

Voor de kids is het natuurlijk wel leuk, en het warme chocmel drinken ook. smiddags gaan ze sleeen van de dijk af, en op school spelen ze lekkker op het trapveld
    Maar voor het verkeer is het echt K.u.t.

Deel Deze Pagina