Hallo, heeft iemand nog tips voor betaalbare doopjurken? Ik zoek echt een jurkje, niet zo'n lange "zak". Naomi wordt 24 februari gedoopt, dan is ze 2,5 maand oud. En nog een vraag... je ziet wel eens op tv bij die bekende mensen als ze een baby hebben met veel haar, dat die een klein strikje in dat haar heeft. Hoe doen ze dat? IEmand ervaring? Zou dat ook wel willen, want Naomi heeft een flinke bos haar al. En wat lijkt jullie verder leuk? Ik moet iets met lange mouwen eronder doen en een maillootje natuurlijk. Maar dan... doopsokjes eronder of schoentjes? Groetjes
Hier verkopen ze bij de babyplanet doopjurken. Maar weet niet of dat allemaal lange zakken zijn. Wij kiezen voor onze zoon niet voor een doopjurk maar voor een wit pakje. Ik zou er trouwens gewoon witte sokjes onder doen.
Je kunt online doopjurken kopen en wat je bedoelt voor in haar , haar kun je denk ik ook online kopen. Dat zijn een soort strikjes van klittenband. Leuk dat ze gedoopt word! Luca is ook gedoopt toen hij precies 4 maanden was. Echter hebben wij hem niks speciaals aan gedaan.
http://www.kinderfeestkleding-doopjurk.nl/Korte%20jurkjes.htm hier heb ik die voor mijn kindjes gekocht