lieve meiden sorry maar ik moet ff zeuren ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus wel al 14 dagen na mijn ei.. voelde me heel apart dus gisteren zon dipding gedaan... en vanmorgen dacht ik wat scheeld mij het ik gooi die dure dingen er ook tegen aan dus cb en cb digitaal allebei positief de digitale zelfs al heel snel... ben ik nou zwanger of moet ik toch nog afwachten tot 1 juni want dat is mijn gemiddelde cycluslengte?
alvast voorzichtig gefeliciteerd misschien anders nog even 4 dagen wachten en nog keer testen voor de zekerheid
ja toch wel he.. o ik ben zo blij want ik weet echt heel goed dat het alsnog wel mis kan gaan maar we waren voor mijn gevoel al best een tijdje bezig en ik ging overal zo aan twijfelen tis net of ik nu een bewijs heb dat we toch eitjes en zwemmers hebben snap je
ze zeggen streepje is streepje dus er zit wel wat maar het kan natuurlijk nog misgaan, gewoon op je nod nog keer testen dan weet je het echt cker.
Wiesje, de digitale zegt echt genoeg hoor! Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd! Geniet van deze en de komende tijd, het is geweldig! Liefs Kari
wauw! ik had gewoon net de verloskundige gebeld en die zegt echt absoluut zwanger! ik zei nog ik ga gewoon elke dag een test doen toen zei ze echt zonde geld is echt niet nodig! jahoe en ze had alles uitgerekend en ik ben 4 weken zwanger ! wauw!
Hoi! Gefeliciteerd ! Ik zit in hetzelfde pakket alleen nog geen test met clear blue gedaan alleen 2 verschillende testen van matcare gaven al gelijk een 2e streepje!Dus ga ook maar even clear blue halen en denk dan morgen testen... groetjes Esmay
Van harte Fijn dat je nu dan toch eindelijk die zekerheid hebt, is altijd erg vervelend als je moet wachten en goed kijken op zo'n test wel streepje niet streepje, ben blij voor je
hey lieve meiden bedankt voor de lieve reacties ik kan het gewoon niet geloven wacht dan ook nog ff tot vrijdag met de banner maken... ESMAY ga er maar voorzichtig aan wennen hoor ik zie bij jou ook echt streepjes