Mn meiske is aan t draken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Chrissie, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Whaaaaaa, moet gewoon ff van me afgillen!!!
    Mn meiske is ZO verschrikkelijk aan t draken de laatste weken. En ik heb elke keer het idee dat t ff minder wordt, en dan driedubbel zo hard weer doorgaat.

Normaal slaapt ze keurig 's nachts, nu is ze elke nacht wel ff aan t krijsen. Eventjes, net lang genoeg dat mama wakker is, en dan slaapt ze weer verder...

Overdag slapen is een ramp. Net ff zelf tijd om te zitten/liggen (ben nog best veel moe, schijnt te komen door burn out) want dan liggen de kids eindelijk in de middag ff tegelijk in bed, begint madam al na 20 min te miepen. Valt nog wel weer in slaap, maar half uurtje later idem. Dus nog geen uurtje slaapt ze.

En alleen spelen, pff, zodra ik me omdraai is het weer feest. Liefst de hele dag op de arm tegen mama aan klimmen. En dan wel het grootste plezier met een brede lach hoor. En das dan ook wel weer schattig en lief.

Maar wel ff dat ik heel graag even wil zeggen WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Zo, dat lucht ff op. Please laat dit een fase zijn en laat hem SNEL voorbij zijn ;);););););)

2. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Pfffff kan me voorstellen dat je er even gek van wordt!! Zeker nu je een burn-out hebt.
    Ik hoop dat het gauw weer beter gaat....

Groetjes

3. inlovewithmygirl

inlovewithmygirl Actief lid

Misschien voelt ze wel dat jij niet lekker in je vel zit en daarop zo reageert????

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Nou, mn burn out speelt al een paar maanden, en haar gedraak (gelukkig ;) ) niet..
    Maar aan de andere kant is ze dan weer zo schattig als ik haar op de arm heb. Echt knuffelen en kriebelen. Das dan ook wel weer lekker.

Share This Page