Hoi meiden, Ik heb even een raar vraagje. Ik heb sinds een dag of 4 allemaal steken onder in mijn buik. Er blijft de hele tijd een vaag zeurderig gevoel (soort lichte buikpijn) en met plassen en tussendoor soms ook wordt de pijn/steken soms heviger. Nu heb ik al vaker een blaasonsteking gehad, en normaal heb ik bij een blaasonsteking meerdere klachten. Kan nog goed plassen, moet wel vaker plassen en heb tijdens het plassen een beetje een drukkend gevoel. Ook zie ik met het plassen vaak een dikke doorzichtige klodder (sorry voor alle details) in het toilet liggen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb mijn plasje al weggebracht naar de huisarts om te controleren, maar wilde dit ook even aan jullie vragen. Mijn NOD zou overigens rond 24 a 25 oktober liggen. Als mijn cyclus tenminste weer even lang is. Heb namelijk vorige maand mijn 1ste echte ongi weer gehad na 33 a 34 dagen. Ben vergeten het op te schrijven vandaar. De maand daarvoor zijn we gestopt met de minipil om binnenkort te gaan klussen voor een tweede. Maar mijn cyclus kan dus goed ook korter of langer zijn. 22 september was het begin van mijn ongi. Hoop dat iemand hier antwoord op heeft. Alvast bedankt...... Groetjes Bianca (MamavanJordy)
hallo bianca, heb net een soortgelijke vraag gesteld. ik heb ook een zwaar gevoel onder mijn navel, ook kramperig, maar niet constant.. ik heb ook vorige week 1 dag en deze week 1 dag een grote klodder wittig slijm verloren (ik dacht eerst dat ik ongi was geworden, zo voelde het). maar weet ook niet wat het is..
Als je plast,kun je door de kracht afscheiding verliezen.. Dan lijkt het alsof het tijdens het plassen meekomt,maar het is de afscheiding uit je vagina... Ik hoop dat dit het antwoord was wat je zocht.. Groetjes,Alida
Ik heb dit nu sinds een dag of twee...voelt niet echt prettig moet ik zeggen... Ik heb het idee dat mijn darmen/buik vol lucht zit en het liefst zou ik even een ferme :c: laten.... 8-[
Hahaha San, wat let je! Ik had gister zo'n vol gevoel, zei al tegen hubby, heb wel goed gegeten maar het voelt net of ik teveel gegeten heb en dat had ik beslist niet!
Ik weet eigenlijk wel zeker dat je eisprong eraan komt. Ik heb dit ook altijd. Pijnlijk gevoel onderin de buik en dikkere afscheiding. Wanneer de afscheiding doorzichtig is en je er draden van kunt trekken tussen de vingers (rauw eiwit achtige afscheiding) ben je het meest vruchtbaar!
Helaas,...ik ben er een van weinig die geen ferme :c: kan laten.... Hoogstens pruttelt er wat op de wc... Maar de laatste 2 dagen zit ik al vol voordat ik uberhaupt mijn ontbijtje op heb... Dan voelt het aan of ik zwaar heb zitten tafelen....
Ja precies, dat gevoel bedoel ik En wat betreft die ferme :c: .... ik heb daar geen last van, als ik er eentje moet laten dan doe ik dat ook, krijg er anders alleen maar buikpijn van! Tis niet zo dat ik de hele dag door aan het ruften ben hoor hahahaha!... Maar soms kan je haar goed in de war zitten als er eentje ontsnapt
@ SandraK, Ik was voor mijn NOD ook erg gassy zeg maar...en stinken, ik kan ook niet echt "pufjes" laten maarre nu...pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffuw Volgens mij kan het wel een zwangerschapssymptoom zijn...
Nou Sil,...das nou juist het probleem...ze willen er niet uit... Maar mijn buik voelt aan als een skippybal en af en toe lijkt het of ie helemaal gevuld is met lucht... Maar goed dat het er niet uit kan denk ik... :-& Volgens mij valt dan iedereen bij bosjes neer in een straal van 10 kilometer.... Kweetniet of je die reclame kent waarin die vent zijn schoenen uitrekt in de sportschool.....
Hihihiihih... Ik schiet ook wel van het ene uiterste in het andere heh...whhaaha... Ik heb echt medelijden met mijn hubbie...
Mmmmm ja wat magriet zegt kan wel ja, mijn eisprong. Wat ik alleen raar vind is dat ik mijn eisprong nog nooit gevoeld heb. Hoe kan dat dan? En kan je daar een paar dagen last van hebben? Kan het zijn als je eenmaal een keer in je leven bevallen bent van een kleine dat je lichaam dan anders gaat reageren? Net toch maar even een ovutestje er tegenaan gegooid. Moest toch plassen hahahaha. En er kwam idd een tweede lijn op te staan, nog niet zo donker als de controlelijn, maar het scheeld niet veel. Zou het dan toch mijn eitje zijn die eraan zit te komen? Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Ik voel mijn eitje ook altijd heel goed en een paar dagen lang. Wat jij hebt kan idd van je eitje zijn.
Voordat ik kinderen had voelde ik mij eisprong ook nooit. Na de geboorte van de eerste voel ik het dus wel. Er veranderd dus toch iets in je lichaam.....Tenminste wel in die van mij
MamavanJordy, bij mij waren dit dé kenmerken voor een vaginale schimmelinfectie. Heb je ook méér afscheiding als anders en tja... klonteriger/wateriger?