oooh oooh zo stom en ongeduldig

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamalieske, Oct 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Gisteren 3 testen binnen gekregen via de site, en heb afgesproken met mijn vriend de volgende ronde samen te testen, misschien het weekend al of een paar dagen erna als ik dan nog niet ongesteld ben.
    Maar ben nu zo teneergeslagen (depri) dat ik denk dat ik ongesteld ga worden :(

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Wij zitten in ronde 3 en kunnen ook niet wachten tot we zwanger zijn...
    Mijn laatste 3 cyclussen zijn 39-36-30 en dat wachten duurt zo lang.
    Daar weten we allemaal alles van :rolleyes:

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb ook al getest hoor, super stom natuurlijk, maarja ik denk ook steeds, zal ik vrijdag testen? Hebben we een leuk weekend, maar volgend weekend is natuurlijk beter als in echt nog niet ongi ben. Heb heel veel pijn in m'n rug dus ben bang dat het helaas wel komt......

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    wat zijn we toch allemaal heerlijk ongeduldig he (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

tis ook iedere keer weer zo verdomde moeilijk om te wachten met testen tot je eigenlijk daadwerkelijk kunt testen, en soms zelfs al kan je testen heb je er nog geen bal aan....blijft een raar ding dat lichaam ;)

5. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kan ook niet wachten om te gaan testen,terwijl ik nog geen eens vorbij me vruchtbareperiode ben volgens de banner.
    Heb wel weer hele rare dingen moet ik zeggen.
    Maar moet geduld hebben,kan ik niet ,mis het zwanger zijn!
    Maar ja geduld is een schone zaak.

groetjes

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik had op dit topic gereageerd omdat ik ook getest had (week voor NOD). Vanmorgen moest ik gewoon even naar die test kijken en wat bleek....positief....

Ik weet dat je m weg moet gooien, omdat ie niet 'geldig' meer is, maar ja...

En nu, waarom wordt ie positief?

Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar vraag me wel af hoe die nou 'vanzelf' positief kan worden.

Wie heeft hier een logische verklaring voor of heeft het ook weleens meegemaakt?

Liefs Jody!

7. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik kon het vorige week zondag ook niet laten, en ik kon eigenlijk woensdags pas testen..........
    Je ziet het ik teste posi, het kan natuurlijk als je geluk hebt.

Succes meid.

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    AMAAI!

DAN HEB JE TOCH DIK KANS DAT GE ZOVER BENT.IS AL WEL SNEL HE DAT HIJ KLEURT.
    IK MOET WACHTEN TOT 19.00UUR MET VEEL GELUK HEB IK DAN M4N BLOEDUITSLAG.IN HET BLOED ZIEN ZE SNELLER DAT JE ZWANGER BENT ZEI DE DOKTER.
    DUS EFFE DAARJUIST BLOED LATEN TREKKEN.
    bEN KERJEUS VIND HET WEL WAT VROEG MAAR ALS DE DOKTER ZEGT DAT ZE HET NU AL ZIEN DAN ZULLEN WE ZE MAAR GELOVEN HE

GRTS?

9. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    He jody, ik had ook om 5 uur getest en zag niks, was weer gaan slapen en om 8.15 zag ik dus wel een heel licht streepje. Gewoon morgen nog eens testen.............

10. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Ik ben ook zo ongeduldig!

11. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Ik ben ook zo ongeduldig 1e ronde na stoppen met pil.
    maar ja zolang ik niet ongesteld bent blijf ik positief. probeer er niet teveel aan te denken

weet dat dat moeilijk is.

xx jessey

12. MJB

MJB Lid

Aug 23, 2006
    25
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig dat ik niet alleen ongeduldig ben :p
    Ik begon al te denken dat ik mijn verstand aan het verliezen was met het vele testen.. ;)

Ik zou deze week ongesteld moeten worden, maar kon natuurlijk niet wachten en heb toen getest.
    Toen zag ik tot mijn stomme verbazing een heeel licht tweede streepje...?!?!?

Dus ik de volgende dag nog een keer testen want ja, mischien zag ik het wel verkeerd,...maar weer een heeel licht streepje, welliswaar iets duidelijker dan de dag ervoor maar het is geen dikke vette streep ...

Dus vandaag nog maar een keer met een test van clearblue getest ...en weer een lichte + ...

Begin voorzichtig aan te denken dat we inderdaad in de tweede ronde zwanger zijn geraakt...
    Mischien aan het einde van het weekend nogmaals testen of ik dan een dikke streep krijg.

Of zou dat nietmeer nodig zijn?

Groetjes MJB

13. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Voor de zekerheid kan je dat natuurlijk nog wel doen. Spannend hoor.

Alvast een voorzichtig...gefeliciteerd.:D

14. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    bij mij de bloedtest is op niets uitgekomen.

Maar zei de dokter, wie weet alles loopt misschien nog niet zolas het moet en gewoon door blijven klussen en anders afwachten tot de :evil: :evil: er weer zijn.

het moest echt toeval zijn als het van de eerste keer zou lukken, we hebben 9 jaar een spiraal gehad

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    MJB, dan feliciteer ik je maar gewoon! Hoeraaaaaaaaaa... :whistle:

16. SandraB

SandraB Actief lid

Sep 8, 2006
    359
    0
    0
    Hier is het helaas niks deze x...
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen he...

17. Kim26

Kim26 Actief lid

May 6, 2006
    116
    0
    0
    Australie
    Ik heb gisteren getest en negatief. Balen als een stekker natuurlijk. Maar ik ben nu zo bang dat ik dus toch ongi word. Heb af en toe van die rare trekjes onderin mijn buik. Die heb ik al sinds gisteren maar er is nog niks te bekennen.

Iedereen succes met wachten en ik [-o< voor jullie.

Groetjes Kim

Share This Page