Iemand tips voor ons?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijn, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ben ik weer. Heb een probleempje. We klussen regelmatig de laatste tijd. Of liever gezegd best veel (bijna iedere dag). Mijn vriend kan dit niet bijbenen....
    Hij voelt telkens een enorme presatatiedrang om klaar te komen en dan lukt het juist niet.... Hij staat vierkant achter ons besluit om zwanger te raken en vind het allemaal reuze spannend. Ik ben dan toch een beetje teleurgesteld en dat merkt hij natuurlijk, zodat de volgende keer voor hem nog moeilijker is. We hebben al afgesproken dat ik hem niet meer vertel wanneer mijn meest vruchtbare dagen zijn, omdat hij bang is dat hij juist dan niet kan klaarkomen.
    Herkent iemand dit en heb je misschien tips voor ons?

Alvast bedankt.

Gr. Dolfijn

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Absoluut herkenbaar ik vertel ook niet wanneer mijn vruchtabre dagen zijn dan blijft het romantisch. Daarbij zeggen ze dat het beter is om niet elke dag maar maximaal om de dag te klussen. dit ivm met zaadkwaliteit schijnt.

een tip, verleid je mannetje, zet kaarsjes neer lekker muziekje of kook lekker voor hem.

Plan gewoon een fijne avond samen. mijn mannetje preseteert ook niet onder druk.
    Als mijn vruchtbare dagen zijn geweest zeg ik, nou schat we hebben hoop ik raak geschoten dit keer. maar zo niet dan hebben we toch genoten van elkaar.

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Vrijen moet vooral leuk en spontaan blijven vind ik! Het moet niet zo zijn dat ik alleen maar wil vrijen op dagen dat ik het meest vruchtbaar ben. Ik denk ook dat ik als tip alleen maar wil zeggen dat je ook geen druk op hem moet leggen. Een dag niet vrijen (om de dag is ookeigenlijk het advies toch?) geeft hem misschien de dag erna ook meer zin/minder druk.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat die van mij het ook niet had getrokken hoor, iedere dag. Misschien is het verstandig om het net iets minder vaak te doen.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Even een grapje tussendoor.
    Ik zie de mannen zich al verstoppen voor ons tijdens de vruchtbare dagen. daar komen die monsterlijke vrouwen weer die ons zaad willen. haha
    ik ben een beelddenker dussuhm heb vaker dit soort vage soms wel grappige gedachtes ;)

Nee maar inderdaad het moet leuk blijven

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Alleen zo rond de eisprong om de dag....de andere dagen kunnen best wat minder hoor... ;)

7. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Bij ons is dit ook even geweest, gelukkig nou niet meer aan de orde ;) Maar probeer juist ook de hele maand af en toe te klussen en dus niet alleen in je vruchtbare week. Voor je het weet heeft hij echt geen benul meer van je cyclus en lukt het echt wel weer. ;)

8. Niet meer actief

Natuurlijk is dat nogal wat voor een man, elke dag !Dat kan mijn mannetje ook niet bijhouden hoor.
    In de vruchtbare periode is om de dag al meer dan genoeg.
    En zo is het natuurlijk ook niet leuk, ik kan me voorstellen dat ie er moeite mee heeft hoor.
    Gewoon wat minder en dan word het vanzelf wel minder geforceerd ;)

Klus'se meis!

Liefs Nies

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    wel wat herkenning zit er in.
    Omdat ik zo bang was m'n ei te missen begonnen we gelijk na m'n menstruatie flink aan de klus te gaan iedere dag.
    Het gevolg ....dat we vanaf dag 5 t/m 16 iedere dag bezig waren , maar nu blijkt dat m'n ei pas heel laat komt steeds :( en tegen die tijd waren we (ik) het spuugzat :oops:
    Nu probeer ik iets rustiger te zijn en liever de gehele maand/cyclus te vrijen ...ipv alleen pressie rond de eisprong.
    M'n lief presteert tot op heden nog steeds goed, maar het echte spontane was er ook een beetje vanaf...

Mirre

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    gisteren was ik 2 jaar samen met mijn ventje en had ik lekker gekookt voor hem (en ook de keuken geverft uit verveling) en een cado voor hem gekocht wat tie al heel lang wou hebben (dolbisuround set) en we hebben lekker gegeten (krijg geen kreintje aandacht) hij zet zijn bord in zijn handen gaat op de bank zitten eten gaat tv kijken( nog geen aandacht gekregen) ik ga douche en steek kaarsjes aan in de slaapkamer en zeg kom liefje ga je mee heb een verrassing in de slaapkamer. zegt tie tot mijn stomme verbazing ben moe ga slapen ik ga daarvoor alleen naar me slaapkamer en ging om kwart voor 9 al naar bed:S:S:S dus hoe krijg je een vrouw sagerijnig doe je er alles voor en dan dit. wat denken jullie zou hij mij niet meer willen:S:SS:

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mannen zijn gewoon niet helemaal te volgen. Altijd grote verhalen en veel babbels. Maar als er dan DAADwerkelijk ;) iets van ze wordt verwacht, dan zijn ze erg stil en gedragen ze zich compleet anders. Die van mij heeft daar in ieder geval een handje van. Heb al twee rondes 'gemist' omdat het niet helemaal lukte...waaronder deze maand, en volgende maand moet mijn man twee weken naar het buitenland, natuurlijk rond mijn vruchtbare periode :(
    Maar volgens mij moeten ze er gewoon even aan wennen, niet te veel stil bij staan.

Oh, en wat hier nog wel eens wil werken: midden in de nacht je man verassen...is die van mij zeer meegaand LOL

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lijkt me voor de man ook niet leuk als hij het idee heeft dat hij nu wel 'ineens' vaak 'mag' omdat het nu een doel heeft zeg maar. Het lijkt me niet dat het nu dan ineens 180 graden anders is dan voorheen.

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    wat henkenbaar allemaal! de eerste maand ook elke dag willen kussen en dan boos als hij een keer niet wil, ja erg romanties :)

nu proberen we om de dag te klussen en dat gaat nu heel goed!

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Gelukkig heeft mijn hubbie geen prestatie angst ofzo :D

Maar als hij dat wel heeft zeker omdat je vrijt met een doel zou ik hem eens lekker mee onder de douche nemen of in bad met zijn 2-en, lekker masseren zodat hij ontspannen is en de druk van tijd en uur er hellemaal af halen. Gewoon relaxed doen allebei, ik denk dat hij jou spanning ook een beetje voelt.
    Doe het op vreemde tijden ofzo, anders als normaal dan gaat het allemaal wat spontaner.

Veel sucses

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Probeer er iets minder geforceerd mee bezig te zijn. Elke dag is echt niet nodig, en volgens mij ook niet vol te houden.
    Wij hadden het de laatste ronde echt weinig gedaan (1 week voor en ei en op de dag van het ei) en tada....... De rondes daarvoor hadden we veel meer geklust.
    Probeer het leuk te houden.

16. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Richt je niet alleen op het verwekken van een kindje, vrij wanneer je de behoefte hebt en elke dag is zeker niet nodig! 1x in de 3 dagen volstaat en rond je eisprong voer je de freqentie iets op....
    En bespreek gewoon niet van alles met hem, zoals : nu heb ik mn eisprong en vanochtend had ik rekbaar slijm etc.... ;)
    Dat haalt bij hem wellicht de druk er wat af en wordt et vrijen weer een leuke ntspannen bezigheid voor beiden.

Good luck!

17. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Thanks dames, voor al jullie lieve woorden en tips. Kan ik echt wat mee.
    Het gaat ook al een stuk beter. Gisteravond was het in iedergeval heel gezellig en lekker warm in bed.... ;)

Ik bespreek inderdaad niet alles met hem. Temperatuur wel 's ochtends dus dat weet hij wel en dat ik een Persona via marktplaats heb gekocht weet ie ook, maar hoe dat ding werkt....? Ik ga het hem niet uitleggen....hahaha :)

Gr. Dolfijn

Deel Deze Pagina