oooh wat doet dat pijn pfff

Discussie in 'De lounge' gestart door sepherine, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Fijn dat je toch geweest bent en zo goed verzorgd! pas goed op jezelf!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Maar goed dat je even heen bent geweest dus! Gelukkig geen zenuw geraakt.

Hoop dat je alsnog positief gaat testen. Spannend zeg!

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

ja het is spannend al heb ik nu even meer werk met wat anders haha , wacht nog een week of twee en test dan nog eens ;)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    oooooh ben je familie van mij :D. Hier precies hetzelfde gehad maar met zelf spinazie snijden (sindsdien eten we alleen nog maar de diepvries variant).

Mijn man heeft het toen ook ontsmet en dicht gekleeft met pleisters en een druk verbandje. Maar hij had het zo goed gedaan dat (achteraf) de arts het zonde vond om hem weer uit te pakken.

Hier melde de arts trouwens dat de kans op tetanus een heel stuk minder was omdat ik met een schoon mes groente aan het snijden was (en dus geen vlees)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wel even de uitslag laten weten tegen die tijd :)

6. sepherine

haha had het volgends de arts ook heeel goed aangepakt en hij heeft me der complimentje voor gegeven maar wou het toch zelf eens nakijken , ja hij zei inderdaad dat het risico op tetanus heel klein was omdat het een schoon mes was en een ui ipv een vette bloedrode biefsteak ;)

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Fijne afloop wat betreft de verzorging.
    En niet leuk van je schoonmoeder, wat vond ze er precies lollig aan? Moet je de zwangerschapskliek maar eens bij elkaar roepen als ze zichzelf in der duim jast, gaan we met zijn allen staan lachen want het is zo leuk.

Heb hier ook een keer een flink stuk in mn duim gezeten, was alleen thuis met 3 kids, geen auto, en etenstijd/bedtijd.. Dus totaal geen zin in bezoekjes aan ziekenhuis, met iemand die me moet brengen, 3 kids erbij etc. Man was een paar dagen weg.

Eindstand schoongespoeld, pleisters omheen gedaan als een huisje, bleef bloeden.. Nu is het dicht, je ziet een klein inhammetje en een wit lijntje als litteken, voel iets minder op het stukje huid waar het gebeurd is verder gelukkig niets.

Dus alleen maar goed dat je gegaan bent! Zeker mbt een eventuele zw.. Hopen maar!

8. sepherine

doe ik ;)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tering, sterkte!

10. sepherine

ja ik en manlief vonden het er ook wat over , snappen niet goed wat er zo lollig aan is maar zei blijkbaar wel ik steek het maar op haar hersenen , een zot geschift mens (jaja wij komen goed overeen :cool:) , dokter had voorgesteld om even bloed te prikken maar eigenwijs als ik ben heb ik ervoor bedankt met de mededeling dat er al genoeg bloed verkwist is voor 1 dag haha

11. sepherine

voel me eigenlijk wel onwijs stom ! tja ik ging ook weer is iets doen ,......

12. sepherine

Vandaag doet het nog meer pijn pff . Voel me zo rot afwassen kan ik niet kindjes in bad doen kan ik niet en dat allemaal door een stomme ajuin pff

13. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    klinkt erggggggggggggg pijnlijk!!

heb me een paar weken terug tussen me duim en wijsvinger opengehaald (tussenstuk dus) was ook ergggggg pijnlijk

wat een raar mens die SM van jou!!

14. sepherine

Ja het is een raar mens ze snapt trouwens niet waarom ik vandaag der kot niet wil kuisen ??

15. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ken het !!
    heb ook een ego sm grrrrrrrrrrrr:x

dat ze zelf dr huis poetst met een flinke jaap in dr klauwen!!!:x

(hihi ja ben zelf van belgische afkomst ...maar zie de vraagtekens al verschijnen hier wanneer men 'kot kuisen' leest hahah);)

16. sepherine

Heb der gezegd dat als ze wil dat ik kuis voor haar dat ze maar geduld moet hebben of het anders zelf moet doen ! Manlief vond haar er ook over gaan en heeft haar dat duidelijk gezegd als ze zo doet moet ze maar een ander slaafje zoeken

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    you go girl!!!!!!!!!!!

bijt maar goed van je af!!!

heb het zelf ook helemaal gehad met me SM

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat een onzin! Zouden ze die mevrouw eens haar handen een dag lang zo moeten verbinden dat ze niks meer met haar duimen kan doen, zal ze even terugkomen op haar opmerking ;):p

19. sepherine

Doet nog steeds onwijs veel pijn !! Zucht wanneer gaat dat over zijn hangt men voeten uit haha

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hangt men voeten uit???? Duidelijk dat het idd een taaltje is wat ik niet begrijp:p:D

Deel Deze Pagina