Hallo, Zijn er mama's die de quinny buzz 4 hebben model van 2008/2009? We hebben zelf een mutsy slider single spoke en is een geweldige wagen maar ik wil de hele set incl kinderwagen bak en maxi cosi verkopen omdat die nu nog up to date is en helemaal netjes. Vind het namelijk zonde om hem op zolder te laten staan totdat de wandel wagen af is. Zit daarom ook te denken aan een quinny buzz. Nu lijkt mij alleen de zitting vrij klein. Er staat bij dat er een extra large inzet bij zit maar wat houd dat in? en tot wanneer kunnen ze er dan in. Nick is nu bijna 10 maanden en ben nog wel van plan een tijd met een wandel wagen te doen omdat we hier zo lekker kunnen wandelen. Graag jullie reactie op de buzz, wel of niet aanschaffen!!!!!!!!!! Bedankt alvast sandra http://www.babyplanet.nl/webwinkel/?cat=1016&page=5
Ik heb de Buzz 4 en mijn mening? NIET doen.. nou vind ik de wandelwagen opzich nog te doen, maar de kinderwagen (echt de babybak) is onwijs klein.. mijn zoontje pastte hier al met een maand of 4 niet meer in.. Een vriendin van me heeft de BugaBoo en die is veel fijner, ook de wandelwagen opzich vind ik!
Heb zelf ook de Buzz4 en ben wel erg tevreden. In de bak (dreami) heeft m'n dochter tot 6 maanden kunnen liggen. Aan de XL seat van de wandelwagen is ze nog lang niet toe, het gewone zitje past nog goed (13 maanden oud).
Hoi, oke twee verschillende meningen al, gaat goed dus. Waar het mij vooral om gaat is dus de wandelwagen. Nick is nu bijna 10 maanden en ik wil dus alleen de wandelwagen aanschaffen en geen kinderwagen bak erbij. Want ik had dus ook al vernomen dat die vrij klein zou zijn en daarom de model 2008 al niet aangeschaft van quinny. Verder gaat het me vooral om de stevigheid en dus de seat. Ik hoor nog graag verder van jullie. gr san
Stevigheid is opzich prima hoor... en het is wél een fijne wagen omdat hij zichzelf uitvouwt... maar ik zou me toch verder nog meer oriënteren als ik jou was
Als wandelwagen vind ik de quiny erg prettig. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is hoe lang hij groot genoeg is. Nathan is vrij lang en het voetensteuntje heeft maar 2 standen, waardoor hij een tijdje met zijn knieen heel hoog heeft gezeten op stand 1 of met bungelende voetjes in stand 2. Hij past nu eindelijk bij stand 2. Verder moet ik mijn dear husband overtuigen om eindelijk eens op zolder de XL seat te vinden, ik weet dus nog niet of dat heel erg veel scheelt. Ik ben op dit moment erg tevreden over de quinny behalve dan de voetensteuntjes, maar ben bang dat de buggy niet heel erg lang meegroeit. Ik denk dat ik tegen te tijd dat nathan 2 is toch wel een andere buggy zal moeten aanschaffen.
Ja presies daar was ik dus al bang voor en wil er dus graag eentje waar ik lang mee kan gaan doen als wandelwagen zijnde. eheeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat nu... Zijn er mensen die tevreden met een bepaalde wagen zijn waar de kindjes lang in kunnen zitten. En tot welke leeftijd dan. gr sandra