idd wat ik al dacht voel t nog steeds maar nu een stuk minder hevig . wat zal t dan geweest zijn . t is toch niet normaal zoveel pijn ..... of zou t komen omdat ie dan gedraaid is !?
ik ben nu 37 weken en mijn beeb is ook al ingedaald. Soms draait hij nog wel om zijn as, dus dan liggen zijn billen en rug aan de andere kant. Als hij draait voel ik dat heel goed maar dat geeft bij mij geen stekende pijn.....en dat is een gevoel van een minuutje en daarna voel ik niets meer. Het lijkt dus niet echt op jouw klachten....
Gelukkig dat het is afgezwakt Happymama! Ik weet niet wat het is, maar weet wel dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook flinke steken heb gehad. Ook zo rond de 38 weken, zo heftig dat ik niet kon blijven staan. Ik heb het toen op indalen/rommelen gehouden, en met 38.4w ben ik inderdaad bevallen. Dus ik hoop dat het bij jou ook gewoon zoiets is! Wel in de gaten houden hoor...Sterkte!
idd kon ook totaal niet recht blijven staan en kreeg ook bijna geen lucht .... heb es ooit blinde darm ontsteking gehad die pijn is wel vergelijkbaar alleen zat ie nu dan op een andere plek . blinde d zit rechts en dit zat echt in t midden onderin . ik hoop dat t lekker rommelen is dan en dat ik over een paar dagen beval . heb t echt gehad . echt een klote zwangerschap vanaf de 6 weken begin er echt een hekel aan te krijgen nu
om even terug te komen !!! ben vandaag bij de vk geweest nog een x verteld dat ik ontzettend veel buikpijn heb . t hoort erbij word steeds verteld . nu ben ik vanaf 12 uur vanmiddag weer aan t sukkelen zo'n ontzettende pijn . als ik blijf liggen gaat t goed maar ga ik zitten , staan of lopen dan kramp ik ineen en kan ik niks meer . dit kan toch niet normaal zijn zoals zij dat zegt .... nu wilde mijn vriend vanmiddag al bellen maar dat wilde ik niet . nu is ie niet thuis , maar zal ik hem straks toch maar laten bellen ?? miss als hij zegt dat dit zo niet langer gaat dat ze miss wel iets doen . ben bang dat er iets fout zit of zo , dan moeten ze me maar naar het ziekenhuis sturen of zo . ik snap ook niet waar om de vk zich alleen maar richten op de baby en niet op hoe de moeder zich voelt
inderdaad heel raar dat ze je nog niet doorgestuurd hebben naar het ziekenhuis, ik zou bellen en op mijn strepen gaan staan. Het gaat om jouw lichaam en als jij zo'n helse pijn hebt is dat volgens mij echt niet normaal! Succes en vertrouw op je zelf en jouw lichaam. ALs je echt denkt dat het niet goed is, ben JIJ de enige die dat kan voelen!!!
nou heb weer gebeld en ze zegt dat ze niks kan bedenken wat t dan zou kunnen zijn . t kan volgenshaar niks ernsigs zijn want t enige wat er onder in je buik zit is de baby en je blaas . nou blaas ontstekeking heb ik al laten teste dus dat is t niet . dus volgens haar heb ik gewoon extreen veel last van me banden , das dus fijn als je zit met een peuter kan toch niet de heledag op de bank blijven liggen ?
Ik heb nu, de baby volgens mij een laatste groeispurt heeft gehad enorm veel, ik denk, bandenpijn. Ik dacht een paar dagen geleden ook dat de weeen begonnen en had enorme steken in mijn onderbuik maar uitstralend naar de zij. Ook als ik nu verkeerd opsta of raar gezeten of gelegen heb heb ik dat nog. Ook als ik nu duw in mijn zij doet het flink pijn. Net als de baby "verkeerd" trapt of ligt doet het me ook pijn. Misschien lijkt het op jouw verhaal?
mag je best zeggen ik vind t ook raar , vind toen ik zw was van de 1e veel persoonlijker dan nu ......
vanmorgen weer wakker geworden met buikpijn . mn schoon moeder heeft even mijn urine opgehaald om naar de dokter te brengen voor de 100ste x hoop eigenlijk dat ik blaasontsteking heb dan weet ik tenminste waar t van komt ......
belt me schoon moeder op is die K dokter weer met vakantie . ook zoiets die dokter hier is bijna noooit berijkbaar , heel iritant .nu is ze naar een vervangend arts gereden . wat een gedoe zeg
Als ik jou was en het niet vertrouwde dan stapte ik in de auto en reed naar de eerste hulp!! En je moet niet afwachten tot je schoonmoeder of je vriend gaat bellen! Zelf bellen en stappen ondernemen als je het niet vertrouwd!!
t is vanacht wat minder geweest . nu speelt t weer op , de urine is getest vanmorgen en die is goed . heb de vk gebeld en even doorgegeven dat de urine goed is en gezegt dat de buikpijn blijft . ook net even in de douche gestaan en dat helpt niet . maar ze zei dat t bij een 2e heel vaak is dat t van te voren veel meer rommelt dan bij een eerste en ze zei ook ik hoop voor je dat je vandaag bevalt of iig doorzet . die ik net aan de tel had is wel echt een hele lieve ....
Hey happymama, Ik heb d'r geen verstand van hoor... maar wordt het niet eens tijd dat die VK je eens even gaat onderzoeken op ontsluiting o.i.d.? Ook al was de laaste aan de telefoon heel lief: niemand DOET iets! Dus ook al gaat het nu wat beter... je maakt jezelf helemaal gek! Dus ga naar de EHBO; laat je checken; nog een echo; het maakt niet uit als jij maar rustig wordt! Hou je goed... adem in... adem uit....
ZE heeft me net uitgelegd dat t bij een 2e veel meer rommeld schijnbaar en dat er echt regelmaat in moet zitten wil je echte weeen hebben . dat is nog niet t geval .
bij mij doet het ook zeer als de baby beweegt. maar niet zo erg. ik zou de vk bellen als ik jou was. mischien zijn het voortekenen