Dat kan wel kloppen wat ze zegt. Maar mijn VK had me allang laten langskomen of was hierheen gekomen om het even te checken. Al was het om mij gerust te stellen. Ze kunnen wel dingen gaan speculeren maar voor het zelfde geld is het wel iets. Vind het belachelijk dat ze er niet even naar willen kijken!
leuk voor die vk maar ik was na ziekenhuis gereden ik zou het de vk erg kwalijk nemen als er wel wat aan de hand is en je te laat bent
Nou als je weer zulke pijn krijgt gelijk bellen en zeg je maar ik wil een echo! anders dokter of ziekenhuisbellen ja jeetje wat een rotmens! als jou gevoel zegt dat er iets niet goed zit dan moet je het er niet bij laten zitten hoor, zij kan niet zo in je buik kijken en jij weet wat je voelt. dus vraag dan ook gewoon om een echo ter controle!
bah meid, ze (vk) laat je flink lopen met deze klachten... zou inderdaad gewoon bellen dat je een echo wilt en na kijken op ontsluiting, wilt ze dit niet doen auto in naar het zh. gaat nu om jou en de kleine niet om je vk. gewoon op je strepen staan en je hormonen lekker laten gaan. anders een andere vk bellen voor een second opinion? succes meid!!!!!
Lastig zeg, kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt omdat je er toch vanuit gaat dat een VK er verstand van hebt, en je wilt natuurlijk voor je gevoel niet 'zeuren'.. Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met het bellen naar het ziekenhuis als je onder behandeling van een VK bent. Kun je dan gewoon zelf bellen en uitleg geven en naar het ziekenhuis gaan? Ik ben zelf al onder controle bij de gyn, dus ik bel met alles direct naar het ziekenhuis. Ik zou niet meer te lang wachten. Dit is nu al een aantal dagen aan de hand en zo te lezen wordt het niet echt beter. Je termijn is volgens mij nu ook niet dat je kindje nu nog een groeispurt maakt toch?? Gewoon even zkh bellen en uitleggen wat er aan de hand is!!
ben bijna 39 weken dus t kan komen . ik kijk vanmiddag nog ff af hoe t gaat anders bel ik straks weer en zeg ik gewoon dat ik naar t zh wil ...