Onze laatste ronde was onze eerste IUI poging en met succes afgerond!! Afgelopen woensdag (3 dagen voor NOD) trok ik het niet meer en ben ik aan het eind van de middag gaan testen. En tot mijn verbazing kwam toch dat 2e streepje tevoorschijn. Ik dacht eerst, nee dat kan niet, het zal toch niet? Nee dat komt door de hormonen die ik heb moeten spuiten. Gematigd positief dus... De volgende ochtend maar weer een test er tegenaan gegooid. Ja toch weer positief en zeker duidelijker dan de vorige test...HMMMM... Vrijdagochtend de laatste test die ik in huis had, ja toch nog steeds posi. Dus heb ik mij vrijdagmiddag nog laten testen in het ziekenhuis en ben zwanger verklaard. Roze wolk here I come!!
HeLeMaAl te GEK!! Van harte meid!!! Hihi jij wist dus al dat het geen symmetrisch kaartje zou worden Geniet er van meis. Jullie hebben het verdient.
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties!! Dreamy, nee ik wist stiekem dat het idd geen volledig symmetrisch kaartje zou worden. Maar ja, je weet natuurlijk niet wie er toch allemaal meelezen met je berichten enzo. Stientjes, hopelijk is ronde 14 net als bij ons, ook voor jou de geluksronde!!
wauw moo!!!!!!!!!!! wat een fantastisch nieuws meid!! wat heerlijk voor jullie!!! gefeliciteerd en geniet er van! heel veel liefs , elfje
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wat lees ik nu!! Wat een geweldig nieuws!!!! Gefeliciteeeeerd! Dikke kus!! Natas