Isa vindt ik erg mooi! Stond ook op ons lijstje. Luca vindt ik echt een jongensnaam. De rest is niet mijn smaak.
Luca is een jongensnaam. En de rest eerlijk gezegd te standaard. Houden wij oersoonlijk niet van. Maar als ik moet kiezen..Sara
Isa vind ik lief. Misschien een tip, zoek de betekenissen op als je er echt niet uitkomt. Het hoeft natuurlijk niets uit te maken wat een naam betekend, maar voor ons maakte het de keus makkelijker.
Isa en Luca vind ik heel leuk!! Sara ook nog leuk, Susan gaat wel en Sanne vind ik persoonlijk niet zo leuk.. *edit: wat dacht je van Isa-Luca? Vind dat erg leuk samen
Wederom bedankt voor de reacties!! Mijn voorkeur gaat ook het meest uit naar Isa,.... En jullie hebben inderdaad wel gelijk dat sara/sanne vaak voorkomen en susan een ouderwetse naam is,... Tot mijn grote vreugde kwam ik de naam Bo tegen en blijft de hele dag in m`n hoofd dansen,.... Ik had er geen idee bij dat de naam Luca vooral als jongensnaam gezien werd,.... die valt van het lijstje af,...