Snap ik ook niet, schrijf hier al heel lang mee, maar niet altijd even actief, sommige periodes lees ik amper of niet mee, dan weer vaak, het wisselt. En ja, gekibbel en gezeur heb je overal op fora met veel vrouwen. Gewoon zoveel mogelijk overheen lezen en niet op reageren.
Nou nou alsof het hele forum van twee mensen afhangt Er blijven nog steeds ruim 10.000 actieve leden over.
Nou idd. alsof er niemand over blijft aardig voor andere leden zeg! Jammer overigens dat jullie weg zijn. Het ga jullie goed.
Haha ja, dat dacht ik ook inderdaad. Vind het echt heel jammer dat ze weg zijn, maar er zijn gelukkig nog enorm veel (leuke) leden over.
Hahaha inderdaad. Jammer dat beide dames het gevoel hadden dat het klaar was, maar genoeg te kletsen over lijkt me en het zou me niks verbazen als over niet al te lange tijd er opeens twee 'nieuwe' leden bijzijn die actief meepraten
Mwuhaha! Nu kan ik dan eindelijk een van de personen met de meeste posts worden Partyrocker is echt niet in te halen Maar alle gekheid op een stokje: wel jammer
laten we nou niet met vingertjes gaan wijzen wie ze heeft 'weggepest'.. we zijn toch allemaal volwassenen? ze hebben zelf besloten om weg te gaan en wie weet zijn ze snel weer terug. hun keus toch? het is sowieso jammer als mensen weg gaan door een negatieve sfeer maar daar hoeven wij allemaal niet moeilijk over te gaan doen toch?
Nou tis ook een beetje jammer als je je door sommigen op de kast laat jagen. Er zijn er een aantal in mijn lijstje waarvan mijn alarmbellen gaan rinkelen. Dus daar reageerd ik al niet op.
Waarom moet dat altijd met zoveel drama. Ik begrijp dat niet. En dan doel ik voornamelijk op het deactiveren van je account. Je kan toch gewoon niet meer komen en lezen e.d? Vind dit juist altijd zo aandacht vragerig staan. Maar goed, wie ben ik...