Omdat mensen je dan nog kunnen pben etc. Als je niet terug komt waarom dat dan wel wel open laten staan
En daarbij zij opend Dit topic toch niet dus waarom aandacht vragen ze laat alleen het account sluiten
Dat PR weg is vind ik wel jammer. Vond haar altijd leuk schrijven. Ik weet alleen niet echt wie Saja is, sorry.
Tja mensen komen en gaan, of wel leven en laten leven. Kan me er persoonlijk niet druk om maken wie wel of niet blijft. Tevens verwacht ik bijde dames binnen korte tijd weer terug.
Nee dat bedoelde ik ook niet! PR liet hier wel even weten dat ook zij er van door ging. Dat bedoel ik met drama. Het is meteen zichtbaar als je je account verwijderd. Dat roept meteen vragen op. En PBtjes hoef je niet te lezen. Je hoeft niet ingelogd te zijn om hier te kunnen lezen.
Partyrocker is ook al niet meer actief jammer... Gelukkig zijn er nog andere leuke leden over. Lees nu de rest van het topic, en kan het me ook wel voorstellen, als je er geen tijd meer in wilt stoppen.
Tja, dat heb je op elk forum. Mensen blijven niet eeuwig. Ik kan me er niet erg druk om maken omdat ik niemand persoonlijk ken. Als je veel contact met elkaar hebt kan ik me voorstellen dat het jammer is. En er zijn hier nog zoveeeeeeeel leden!
Pffff gelijk heeft ze je vraagt advies je krijgt een preek....toen ik hier op zp kwam vroeg ik iets over rijstepap kreeg ik me een preek omg!! Degene waar het over gaat vind dat vast ook onzin maar ik denk dat de reden zeker wel DM is met de geitenwollensokkentheorieen....maar Saja zie je wel weer voorbij komen onder een andere naam en jij ook partyrocker...hoop alleen dat kippiekip een keer terug komt.
Wie maakt er nou een drama van eigenlijk? Degene die zijn account opzegt of degene die erover zeurt? Laat mensen toch lekker hun account opzeggen als ze dat willen. Ze zullen er vast een goede reden voor hebben. Ik heb dat ook wel eens gedaan omdat ik met een schone lei wou beginnen. (en vanwege meelezers) In september ben ik ook 3 maanden op standby geweest door topics waarin ik me erg mee liet slepen en pas op de plaats moest maken, maar het kriebelde toch weer Ik denk dat die 2 meiden vast wel weer terugkomen en mochten ze een andere nickname hebben dan zijn ze binnen notime ontmaskerd gok ik zo
Heh, is ze weg vanwege het nannytopic?! Dat ging toch helemaal nergens over? Was niet rot bedoeld ofzo??......