haaaiiiiiiiiiii zijn er meer dames die niet tegen vieze gele doekkies kunnen"? die doekjes voor in de keuken........ Mijn vriend vraagt altijd, waarom gooi je die nou weg, kan je toch uitwassen?? maar soms zijn die dingen zo ranzig dat ik ze amper nog vast durf te pakken, en dan gaan ze meteen de prullenbak in... meer meiden die dit doen? hihihi
Jaaaaa hier nog 1 Ik heb helemaal geen doekjes meer ( ja van die natte van Mussel ofzo ) daar doe ik alles mee..!! Weg met die ranzige gele doekjes
Oh ik ook!!! Mijn oma gebruikt ze en ik griezel er elke keer weer van....dan nog liever zo een vierkant spons doekje, maar niet die gele ....die vind ik echt smoezelig.
Ik vind die dingen ook altijd zo ranzig. Maar ik gebruik ze wel haha. Ik was ze altijd een paar keer uit, maar na een paar keer gaan ze echt de vuilnisbak in en koop ik weer nieuwe.
Vind er niks viezers aan dan aan een anders vaatdoekje. Gewoon een kwestie van elke dag een nieuw doekje en de oude in de was...niks vies aan.
Ik heb altijd uitwasbare vaatdoekjes van de Hema (in verschillende kleuren), vind die gele van textuur niet echt fijn en vaak stinken ze ook. En gaan natuurlijk iedere dag de was in.
Ik heb ze nooooit!! Vind ze ook vies, en buiten dat: helemaal niet fijn met schoonmaken. Ik gebruik alleen microvezel-doeken en voor op het aanrecht een vaatdoekje!
Ik vind ze ook vies, maar ze zien er gewoon al snel smoezelig uit. Eigenlijk gebruik ik ze alleen op vakantie in een huisje, om de auto mee te poetsen (en dan weg te gooien), tijdens de verhuizing etc. Thuis heb ik graag mooi en degelijk keukenlinnen van Elias enzo, daar heb ik ook vaatdoeken van, die blijven er heel lang mooi uitzien. Als ik vieze vlekkerige dingen heb, gebruik ik trouwens alsnog keukenrol of zo'n W5 (soort glorix)doekje.
hahahaha gelukkig!!!!! voel ik me niet zo raar hihihi ga eens bij de hema kijken dan idd, die gele stinken heel erg als je ze voor het eerst nat maakt. naar warm eten vind ik , BLEEHHHH ik spoel ze ook altijd netjes uit, maar mijn vriend kwakt zo het gele doekkie zo in een propje in de hoek van de gootsteen..... grote grutjes, nou dan gaat ie meteen bij mij de prullenbak in
Ik heb er geen fobie voor. Ik vind die doekjes eigenlijk ook niet fijn... Ik koop bij Action weleens een pak (een koopje) en met die gele doe ik alleen vieze karweitjes zoals bijv. de buitenkozijnen voordat ik de ramen ga wassen of de tuintafel en tuinstoelen. En na afloop gooi ik die doekjes weg. Ik heb weleens bij andere mensen waar ik schoonmaakte zo'n doekje gezien. Dat is zo goor als je die doekjes uitwringt. Misschien dat je dat wel bedoeld. Het zachte gevoel of zo... Ik gebruik voor in de keuken gewoon vaatdoekjes zoals deze: http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/616/433/20090203/dyn004_original_300_300_pjpeg_2616433_a4eee81033e636427ff4086443bdff4e.jpg en om te poetsen gebruik ik microvezeldoekjes. http://borstelwerken.nl/micro_vezel_doek.jpg
Hier nog eentje! Wij gebruiken wel gele doekjes (niet die sponsversie!) voor de keuken, maar gaan elke dag in de was. Maar zelfs als ze schoon uit de kast komen, ik ze natmaak en er daarna mee over het aanrecht heenga, was ik mijn handen... Overigens ben ik verder helemaal niet zo hysterisch met schoonmaken hoor...!
ik gebruik die baccillen dingen niet eens, heb ooit wel eens gezien wat voor een smerige dingen op zo'n doekje zitten die door het oog niet te zien zijn en heb toen direct de doekjes weg gegooid .. Ik gebruik nu die speciale allesreinigers doekjes met Lemon geur ( dit is het goedkopere merk op de glorix doekjes ), gebruik je 1 keer en dan gooi je ze weg en je huis ruikt fris ... Nee voor mij geen gele doekjes
Ik griezel daar nu weer echt NIET van wel ieder ruimte een nieuw schoon soppie en doekje maar was 2 x per week de bak met doekjes met detol en 90 graden en gaan gewoon de kast weer in
Ik gebruik ze ook. Ik doe er een hele rits dingen mee achter elkaar en als afloop mik ik hem in de prullenbak. Waste ze wel eens uit maar dat ging nergens meer over dan. Waren nog vies en ze stinken en blegh. Dus doe ik er de keuken mee, de randen in de gang (houten aftimmering) en dan de wc er achter aan en dan gaatie de vuilnis in. Vind ze wel ERUG handig om in huis te hebben met zo'n knoeier als mn middelste is. Die krijgt t niet voor elkaar om n glas in te schenken zonder te knoeien. En soms mikt hij t glas erbij om. En dan gebruik ik die doekjes ook om de overstroming op te ruimen. En dan gaan ze dus ook de vuilnis in.
Nope, totaal geen problemen met gele doekjes. Elke dag 'n schone en de andere in de was, dus geen stinkende, gele klodderdoekjes hier....