Belde mijn zusje gisteren op, of we al cadeau's weten voor de jongste wanneer hij één jaar wordt... Pff, daar heb ik dus nog echt niet bij nagedacht, duurt nog zo lang. Onze oudste heeft ze een luxe treinset van Duplo gegeven en ze wilde deze evt. ook aan de jongste geven. Heb maar aangegeven dat ik dat niet zo leuk vind, dat ik een andere set leuker vindt, zodat ze niet twee dezelfde dingen hebben, ze zullen er (hoop ik) toch samen mee gaan spelen. Nu zat ik dus zelf te denken aan de trein startersset van duplo, maar toen ik in het intertoys boek aan het neuzen was zag ik ook andere treinsets staan (bv Chuggington en Thomas de trein) die er heel leuk uitzagen. Wat zouden jullie doen? Nog weer een duplo treinset vragen zodat we het kunnen uitbreiden, of een chuggington of andere treinset vragen? Overigens krijgt de oudste met zijn verjaardag en met sinterklaas ook al uitbreidingen voor de trein waarschijnlijk, de brug en extra rails, mss ook nog de wissels.
Ik heb geen advies, Maar serieus, een cadeau bedenken terwijl het nog 8 maanden duurt?? Haha! Jouw zus is er vroeg bij!
Misschien omdat deze maand de Duplo in de aanbieding is bij de Intertoys..? Moet het perse een trein zijn? Je hebt namelijk ook hele leuke andere dingen van Duplo. Ik zou denk ik niet zo snel voor een trein van een ander merk gaan en aangezien je oudste al veel uitbreiding krijgt, zou dat ook niet mijn keuze zijn.
@Jessie80: precies! En niet alleen bij de Intertoys, maar bijna overal is het met aardig wat korting.
Ik zou duplo doen. Is het leukste en eindeloos uit te breiden. Thomas de trein ken ik eerlijk gezegd niet qua speelgoed, maar is niet zo tijdloos als duplo. Chuggington maken de grotere sets een lawaai daar wordt je naar van! Wij doen die van onze stiefzoon weg omdat zelfs hij hey lawaai verschikkelijk vind!