Ik slik nu al vanaf het begin van mijn zwangerschap Davitamon mama compleet met extra visolie. Wat ik nu in huis heb is op als ik 27 weken zwanger ben. En ik vind de pillen nogal duur.. Is het verstandig om er wel mee door te gaan of maken deze pillen en goedkopere pillen geen verschil? Soms lees ik zelfs dat je verder in je zwangerschap helemaal geen vitamines hoeft bij te slikken, maar daar voel ik me ook niet goed bij..
Ik slik orthica prena fem, die is ook behoorlijk prijzig maar ben er erg tevreden over. Al gestart toen ik met de pil stopte, binnen 3 maanden zwanger en heb een goede zwangerschap gehad (vrijwel geen klachten) Had gelezen dat het goed is om die multivitamines na de bevalling ook nog even te slikken, zodat je lichaam wat sneller herstelt Ik gebruik em dus nog steeds!
Ik heb gekozen voor een wat duurdere omdat deze ook goed is voor als je zwanger wilt worden en het herstel na de bevalling (ook tijdens geven van borstvoeding etc) Hoef dus niet over te stappen. En ik eet zelf niks van vis dus vind het wel belangrijk dat er vis-olie in zit omdat het wel goed is voor de ontwikkeling van de hersenen...
Ik gebruik die van de etos "zwanger zijn" i.c.m. visoliecapsules (ook van etos). Ga vanaf week 36 ook nog probiotica slikken, en na bevalling "jonge moeder" van de etos.
Ik heb Davitamon compleet mama + visolie de periode van zwanger worden en de hele zwangerschap door gebruikt.
Ik heb orthica en solgar geslikt maar vond het toch wel erg duur en je moet er ook meerdere per dag innemen. Dus ben gewoon weer overgestapt op gravitamon. Dan heb je er 100 voor 14 euro ofzo en die blijf ik ook tijdens de borstvoeding slikken. Wel slik ik nog extra visolie en magnesium van solgar erbij dus ben sowieso een stuk duurder uit maar dat ivm vroeggeboortes. Ik geloof wel dat er kwaliteitsverschil in de goedkopere en duurdere zit, maar in het laatste trimester is het sowieso niet noodzakelijk. Dus dan zijn de goedkopere toch ook wel een goede aanvulling denk ik.
Hier ook deze ja! Geslikt vanaf m'n positieve test en inmiddels bijna toe aan het derde doosje. Ik voel me hier goed bij en blijf het zeker tot aan de bevalling slikken!
Ik slik vitamine D op aanraden van de VK. Voor de rest doe ik mn best gevarieerd te eten en dan ben je naar mijn idee een heel eind.
Hier ook Davitamon mama compleet met visolie. Ik koop ze eigenlijk steeds als er ergens een 1+1 gratis actie is. Dan valt het nog wel mee met de prijs.
Deze gebruik ik inderdaad ook. Op aanraden van de vk (die er overigens bij zei dat ze allemaal hetzelfde bevatten en je niet op de prijs moet letten).
Ik gebruik ook de Davitamon compleet mama. Ik gebruik de beide soorten, de ene dag de gewone, de andere die met visolie. De gewone bevat namelijk meer vitamines.
ik slik helemaal niks meer. ik eet veel verse groentes en fruit, onbespoten uit eigen tuin, ben altijd buiten en leef gezond. vind het prima zo. ze werken allemaal op je geweten 'duur is beter' bla bla.. de eerste paar weken is foliumzuur belangrijk, daarna niet meer. ik heb 2 weken die van kruitvat gebruikt, maar werd daar misselijk van. daarna over op losse foliumzuur en vamaf week 14 niet meer
Hier ook die van Davitamon en dan inderdaad uit de actie van 1+1 gratis. Zal toch binnenkort wel weer komen bij kruidvat/etos/da/oid?
Ik heb vorige week de laatste van Davitamon mama compleet geslikt en twijfel nog een beetje of ik nieuwe zal kopen. Misschien als ze van de week weer ergens in de aanbieding zijn.. In het eerste trimester merkte ik het serieus als ik een dag een pil vergat, maar nu merk ik geen verschil meer. Ik twijfel dus nog..