Mensen vragen zich af. Waarom woon je in Kopenhagen? Ik schaam me niet meer voor! Ik heb hem ontmoet via een computerspel genaamd World of Warcraft! Hij was een elf, een stoere brede videospel karakter met lange blonde manen. En ik was een zombie meisje met een doodshoofd gezichtje. We speelden elke dag, en ja wel, wel 6 maanden zonder dat we elkaar in het echt hebben gezien. We hebben elkaar niet eens gezien op webcam, we skypen (video talk) wel samen metelkaar. Ik zei tegen hem: Ik denk dat ik op je verliefd bent (na 6 maanden), maar ik heb je nooit in het echt ontmoet. Hij zegt: Ik hou van jouw. En ik zeg: Ik hou ook van jouw. Kreeg kriebels in mijn buik en alleen voor een videospelletje! We hadden een internet relatie. Iets wat echte vrienden en je familie voor gek verklaren. Ik zie er niet verkeerd uit. Mensen mogen me graag en ben erg sociaal, maar ik was zo verliefd op pixels! En zijn stem. Het enige waarom ik hem niet wilde ontmoeten is, wat als hij tegenvalt in het echt? De vlinders in mijn buik voelde zo goed en ik ben positief en altijd zo geweest. Hij vertelde me in het begin dat hij nooit een vriendin heeft gehad. Dus daarom dacht ik: straks valt hij tegen qua uiterlijk. Maar toch, was ik zo nieuwsgierig dat ik hem vertelde: Ik wil een blind date. En hij nam de trein naar Amsterdam. Daar stond hij dan bij de bijenkorf. Brilletje, wiskunde schoenen, lange bruine manen en kleding, uit de mode... en een snor! EEK zei ik dan. LOL. Meer weten? Hahaha!
Ik ooook! Het verhaal kan twee kanten op: 1) eeeek, totaaaaal niet mijn type, maar zijn broer vond ik wel leuk! 2) eeeekm oef niet mijn type, maar met beetje knippen, scheren en bijschaven is het mijn droomprins...hihi Vertel!
Oke miss een hele blonde domme vraag hoor (hoezo domme vragen bestaan niet) Is dit verhaal nou echt gebeurd of een verzonnen verhaalt?