Ik heb net van de opwinding ( loop toch een beetje als een kip zonder kop rond hier haha) nog een Kruidvat testje gedaan. Morgenochtend wil ik een predictor doen. Ik lees hier overal dat die goed zijn en hoopte op een mooie tweede streep. Deze van Certain zijn tot nu best licht vind ik. Maar die v k2v5 al beter Is Certain minder gevoelig?
Kruidvat doet t beter.. (links vandaag, rechts gister) predictor ook. (Ja ik heb m’n hele testjes arsenaal er doorheen gejaagd nu. Oeps.) Word ik toch zenuwachtig van, die lichte streepjes.. dit is fijner!! Best duur trouwens die predictors! 11,- voor 1! Zijn de kv2v5 niet meer betrouwbaar? Omdat paar jaar geleden iedereen met kV testte en nu predictors als ik t zo lees.
Dankjewel! Zo onwerkelijk is t! Dacht dit wordt weer een heel ding (voor nr 2 operatie etc vanwege endometriose) en dan dit. Duimen dat alles goed blijft gaan! En dankbaar zijn!
Dit was m’n eerste cyclus na de pil. Die slikte ik door vanwege endometriose. Ongelooflijk.. Dat gebeurt andere mensen maar niet mij, dacht ik