Hier ben ik weer.. Ik zit vandaag op CD 42. Vanmorgen een ovulatietest gedaan (niet met ochtend urine) En zag toen hij nat was en nog moest opdrogen dat de test streep donkerder bleef dan controle streep. Dus met wanneer de test opgedroogd was nog eens gekeken en ja hoor nog steeds duidelijker dan controle streep. (dit was een halfuur later) Heb van beiden keren een foto gemaakt zodat jullie mee kunnen kijken hopelijk zonder dat de kwaliteit van de foto achteruit gaat. Ben van plan om vanmiddag en vanavond nog één keer te testen. Had gisteren een beetje bloedverlies, Dus dacht mogelijk ongesteld maar bloedverlies is weer weg. Dus ga daar niet vanuit. Hierbij de foto :
Mijn "ervaring" is dat deze op de piek echt veel meer knallen. Vind persoonlijk deze nog net niet positief. Zoals jezelf al aangeeft vanmiddag en of vanavond nogmaals testen. Succes! Hopelijk komt je ei er nu snel aan
Een voorbeeld van hoe donker ze kunnen worden. Tussen de onderste en de piek zit maar een halve dag. Ik denk dat die van jou vanavond of anders zeker morgen positief is.
Ik hoop het zo! Heb wel de klachten voor een nadere eisprong alleen nog de piek zien te vinden. Zeker met dat bloedverlies gisteren wat nu weer weg is. We gaan het zien
Die van vanmiddag was trouwens weer lichter als vanmorgen. Het nog één gedaan die was ook lichter. Twijfel nu om vanavond nog eens te doen of anders morgen. Bovenste vanmorgen Middelste vanmiddag Onderste vanavond
Heb je de afgelopen dagen ook 2 keer per dag getest? Zo ja, dan heb je misschien je piek gemist? Anders zeker nog even doortesten. Hopelijk is hij gauw positief!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik meestal 's ochtends en' s avonds test. 's middags komt bij mij meestal niet handig uit en schiet het erbij in. Vandaag deed en kon ik het wel doen puur omdat hij vanmorgen zo donker was dat ik graag wilde weten of hij zou gaan knallen. Maar merk het ook aan Van onderen heb namelijk ook dagen gehad dat ik 1x testte of het vergat. En aangezien mijn cyclussen de afgelopen tijd niet bepaald kort waren.. En je dus niet weet hoe of wat wilde ik ook niet dat testen de overhand kreeg door iedere dag te testen. Heb soms echt momenten gehad dat ik geen test kon zien of nieuwe onderweg waren en dus daarom niet deed testen. Toevallig stond de cyclus app op gemiddelde ingesteld van de afgelopen cyclussen en zou deze week mijn eisprong zijn, gezien het vruchtbare en natte gevoel ben ik dus weer 2x per dag gaan testen ipv 1x. Sorry voor het ingewikkelde verhaal, Maar lange cyclussen, onregelmatig zijn, een dreumes rond hebben lopen schiet het testen er weleens bij in. Ik test nu gewoon weer door. Heb er nog drie precies voor morgen en zal morgen bij bestellen. (oja we hebben wel gewoon seks wanneer we zin hebben, maar heb dus nog geen eisprong gevonden. We leggen er geen moetje op.)
Zou zeker nog ff doortesten. Ik heb dit ook wel eens gehad en had dan alsnog een aantal dagen later een duidelijke piek
De test van gisterochtend samen gezet met de test van vanmorgen. Ik weet dat jullie gaan zeggen nog steeds niet positief. Het enige positieve voor mij is dat ik ze zelf nog nooit zo donker heb gehad. In het echt is die van vandaag nog wel donkerder dan hij hier weergeeft .. Alleen niet donker genoeg.