mijn zoon vanmorgen toen ik weer eens een keer kotsend op de wc zat. mama is niet goed. dokter kijken naar buik en rug ja dat had de dokter maandag bij hem gedaan hihi. dat bezorgde bekkie erbij maakte het helemaal af
Na een behoorlijke k*t dag was Tygo 'savonds ook even lastig. Kwam door mij, ik ben gewoon helemaal uit mijn doen. Heb hem dus maar weer uit bed gehaald om hem gerust te stellen en even lekker samen twee Bumba afleveringetjes te kijken. Normaal gesproken zit hij als een gek te wiebelen en te frummelen op schoot maar nu zat hij heel rustig en helemaal geconcentreerd Bumba te kijken. Even keek hij op, keek me aan en vervolgens.....
Gisteren werd J. thuis gebracht door mijn ouders (nadat ie daar een nachtje had geslapen). De bel ging.. ik deed open, zag niemand, stond J. om het hoekje en riep hard ''BOE! Poepie!'' gevolgd door een heerlijke kus en knuffel.. Ik smelt er nu nog van!
mijn smeltmoment is iedere avond als ik bij mijn meiden ga kijken, en ze met heerlijke rozige wangen en warrig haar, en de jongste met dr handjes op elkaar onder dr gezichtje geplakt liggen te slapen... wat voel ik me rijk....
Als mijn oudste van bijna 3 heel lief gaat moederen tegen de jongste van net 1. Met een hoog stemmetje; "kijk eens, ja, lekker he! Doe maar goed kauwen he. Ben je lief? Ja? Jaaa!" En de jongste die dan zo lief terug lacht "heh hehe heh", zo'n grinnikje.
Oh... wat schattig... echt heel lief!! Soms zou ik willen dat ze altijd zo klein zo blijven en nooit weg zou gaan. Ik kan er echt van wakker liggen dat het nog maar +/- 16 duurt voor ze het huis uit gaat (Oh, wat egoistisch eigenlijk).