vorige maand de test...en nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamatje77, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Vorige maand had ik natuurlijk een vaag positieve test, maar wel ongie geworden. Nu denk ik toch dat het de vorige keer niet goed gegaan is met de innesteling. Had namelijk wel allemaal zwangerschapsverschijnselen. En werd inene eerder ongie. Heb het vaker gehad dat ik zwanger probeerde te raken voor mijn eerste en dat we na de eerste bezig waren voor een tweede. Een soort van homeopate zei toen al dat ik juist te dik baarmoederslijmvlies heb, waardoor het innestelen niet goed kan gaan. Het kan bij te dun en bij te dik baarmoederslijmvlies. Maar af fijn, ik ben nu al een paar dagen misselijk...hoop dat het geen griepje is. Het begint als ik mijn broodje in de ochtend op heb en dan de hele dag bijna door. Nog een paar dagen wachten...vind het wel spannend...want het is op Valentijnsdag.

Liefs van mamatje

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    spannend meid.. ik herken t.. zodra ik wat gegeten heb wordtik wat misselijk en dit blijft zo de hele dag.. maar hier zal t wel een griepje zijn....ik hoop bij jou niet.. ik zit ook nog maar net na mijn ei dus bij mij zijn het geen kwaaltjes nog.. als het al mijn ei is geweest, want ik ben aan de pil.. ik voelde mijn eisprong. (tenmisnte dat dnek ik).. dat kan met de pil helemaal niet en normaal voel ik m ook niet als ik aan de pil ben.. nu dus ineens wel dus vandaar.....

ach ja.. ik wacht t rustig af.. ik ben dolblij als het wel zo is en vind t ook prima als het niet zo is..

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Helaas hier vandaag de ongie begonnen.....

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    he gats.. balen meis...ik mag nog heel lang wachten.. als het nodig is ga ik pas de 28e testen.. dat is dan 19 dpo.. dus dan ben ik 5 of 6 dgn overtijd.. dat is mijn goede voornemen voor nu...

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Hoi,

Dan duurt het nog even heh! Succes met het aftellen tot je NOD.
    Ik heb heel sterk het gevoel dat ik weer te dik baarmoederslijmvlies heb. Dat ik van mijn eerste zwanger wilde raken had ik daar ook last van. Het innestelen gaat hier door niet goed. Ik had toen van de homeopaat wel een dieet gekregen en toen raakte ik dus heel snel zwanger van mijn eerste. Toch het dieet maar weer eens oppakken denk ik maar.

Liefs en xxx van Mamatje

Deel Deze Pagina