Echt af en toe hahah. Ik mocht vanmorgen blijven liggen ik lag pas tege 5 uur te slapen. Om 9 uur kwamen de kids en is hij naar beneden gegaan. Heel lief tot dus ver haha. Hij komt nog vragen hoeveel sneetjes brood hij moet klaar maken voor de kids. Nou had ik gister voor het eerst in 3 jaar tijd weer eens nutella mee genomen voor fynn voor op brood zo af en toe. Jullie voelen hem aankomen! Wat denk wat hij yinthe op brood heeft gedaan?? Oooow MANNEN
ehhhm misschien ben ik dom maar wat is er erg aan Nutella op brood voor een kindje van die leeftijd? als het maar geen dikke laag is kan dat toch?
Hahaha zal ze best lekker hebben gevonden denk ik! Maar soms krijgt Tim ook wel eens zoet op zn brood hoor. Hij eet brood zo slecht dat ik allang blij ben dat hij er 1 per dag eet, al is dat dan met zoetigheid.
Ehm, ja, snap het ook niet helemaal... Ok, veel suiker en niet zo gezond, maar echt kwaad kan het ook niet voor een kindje van 1 jaar.
O dan ben ik ook een man... Vanochtend mochten ze van mij alle twee lekker een beschuit met chocopasta
Nou lijkt mij niet zo erg toch, dat maakt mannen toch niet gelijk grrrrrr Ze vond t vast heerlijk, een keertje kan echt geen kwaad
Ze is bijna 1 jaar toch?! Niks mis mee toch en laat haar lekker van dat boterhammetje genieten! Mijn zoontje eet al heel lang regelmatig een boterham(men) met Duo Penotti.
Hier letten we wel op met zoet, maar als een boterham met kaas gegeten is mag een andere best met pasta bijvoorbeeld. Moet zeggen het 1e jaar hebben de meiden hier ook geen pasta of hagelsag oid gehad. Laatste maand wel makkelijker in geworden. Je wil liever geen zoet op brood voor haar begrijp ik? Dan is het niet zo slim geweest idd. Maar goed kan geen kwaad voor een keer toch?
Nou ze is nog niet eens een jaar? Dan is dat niet echt de bedoeling lijkt me. Ja ze vond het heerlijk het zat ook overal
Ach voor die ene keer zou ik dr geen topic over openen...... Neem aan dat je m dat ook niet heb verteld, of wel? Dan kan je man dat ook moeilijk ruiken hè? Wees blij dat hij een bammetje smeert voor de kids, zijn zat mannen die dat dus niet doen....... Zou wel m'n man uitleggen dat t geen dagelijkse kost moet zijn voor de kleine meid.
Volgens de kinderarts is Nutella echt niet zo ongezond als heel veel mensen denken. Volgens hem kon ik het zonder problemen aan mijn kinderen geven. Natuurlijk geen hele dikke lagen..