Ook ik snap het probleem niet helemaal......... Eerlijk gezegd zou het best een beetje lullig zijn de ene wel en de andere niet..... En als je het niet iedere dag doet maar 1x per week wat is dan het probleem? Hij probeert goed te doen zodat jij nog in je bed kunt blijven liggen ... En jij opent een topic omdat hij het in jouw ogen niet goed gedaan heeft.... Stel dat hij nou de ene wel een boterham gegeven had en de andere helemaal niks.. tja dan zeg ik ook wat een vent.... maar nu.... Nee hij smeert een boterham voor beide kids... beide kids houd hij gelijk....
Jajajaja..... Ze weet het vast nu wel! Ik zie het probleem ook niet, Maar ik snap wel haar gedachtegang.. Oudste kindje mag het nu pas.. en de jongste krijgt het nu al.
Ha ha, nou ik kon als tiener meisje wel 6 boterhammen dik met boter smeren met hagelslag en daar heerlijk van smullen. Of een gevulde koek als lunch.... Hormonen hormonen hormonen Maar dat heb ik ook overleefd ( zonder dik te worden,)
Jeetje...wat een gedoe allemaal met eten zeg. Maar goed, misschien is dat wel makkelijk roepen met 2 allergie-vrije kinderen die alles lusten. En wij zijn verder -gelukkig- helemaal niet moeilijk qua zoet en of hartig. De oudste mag elke dag zelf kiezen wat ze wil op brood. En dan heeft ze keuze uit hagelslag, vruchtenhagel, pindakaas, kaas en worst.
Die cracker en water zijn uiteraard voor tussendoor. Nutella is lekker, maar kan later altijd nog. Ik vind het niet nodig zoetigheid, patat en happy meals. Dat heb ik ook nog nooit gegeven. En als mensen dat raar vinden is dat maar zo. Iedereen doet het weer anders.
.Hier eten ze ook nooit snoep en echt sporadisch friet hoor, maar een boterham met nutella kan me echt niet boeien