Bezorgen is inderdaad gratis ( bij ons was dit zo dan wel met babydump ) Maar me neef had dus ook bij babydump bezorging gratis + 50 euro voor monteren.. De bezorgers beweerde dat ze het niet in elkaar hoefde te zetten en hebben het toen alleen naar boven gebracht.. Dus vandaar.. Ach wij hebben er oook maar 5 uurtjes (2,5 avond ) over gedaan om het in elkaar te zetten dus da valt wel mee maar de handleiding is gewoon erg moeilijk beschreven
Er bestaat al een topic voor show je babykamer deel 2 Maar leuke kamer hoor! Wij hebben dezelfde kamer van TWF serie dover! Ben er super happy mee! In het bovengenoemde topic staat ook wel een foto van onze kamer..
Wa geeft dat? Niet verboden toch om een eigen topic te maken Oowh super! Zal het eens opzoeken.. Ik ben er ook echt super blij mee!
Geeft niks, geef gewoon antwoord op je eerste zin... We hebben alleen dat opzetstuk er niet bij voor op de commode, alleen nu twijfel ik of het misschien toch wel handig is.
Haha geeft niet, ik sla der ook regelmatig neffe als het zo warm is! De blad verbreder leek ons erg ideaal, bij vrienden van ons als we dan het kleintje verschonen of aankleden dan staan we helemaal scheef voor de commode omdat het kindje scheef derop ligt.. Dus het leek ons makkelijker als we zo een ding derop deden.. als het niks is is het er zo weer af..
echt super mooooi geworden!! wauw prachtig wat zal hij heeerlijk uitgerust kunnen slapen!!!! super leuk!
Ontzettend leuk kamertje! Een bekende van mij heeft ook allemaal fotolijstjes op de muur en dat staat zo leuk!!