hallo allemaal wat is er eingelijks een goed bod om op een mustyduozet te bieden die tweede hands is?? is allemaal nieuwe voor me en zijn het gewilde dingen de duozet sorry voor de vragen . iemand nog tips van hoe en wat. thanxx
Gewoon mailen wat ze er graag voor willen hebben.De meeste dingen worden via de mail verkocht zonder dat ze bieden.
inderdaad mailen en ander zou ik zo'n 70 euro bieden , die van ons heb ik destijds gekocht voor 50 euro maar die was niet nieuw meer.
heb een gezien en daar vragen ze 135 euro voor ziet er netjes uit dezze heeft rook vrij ruimte gestaan en er is een daar vragen ze 125 euries voor en die is maar 9 maanden gerbuikt,
een nieuwe kost 149 euro he.. dus ik zou nooit 125 betalen voor een gebruikte seat al helemaal geen 135 euro. 100 euro voor een compleet nieuwe in verpakking zou ik nog over na willen denken.
Lastig, wij hadden hem nieuw gekocht voor 150 euro n de winkel, alles erop en eraan. Deze verkocht voor 10 euro, we vroegen er 75 euro voor! Groet joyce
had een email tereug gekeregen maar die wouden er echt 125 euro voor hebben en de andere heb ik niks van gehoord en daar heb ik email gestuurd dat ik 100 euro voor wil geven. heb meerder advertanties gezien en daar bieden ook mensen tot 95 euro tot 100 euro . maar waarom vragen de mensen dan zoveel voor.