Jeda Haley Jedy Jenna nog een paar!! Onze voorkeur gaat nu licht uit naa Ivy (Y vie) ik zal je op de hoogten houden toch En hebben jullie al een voorkeur???? Is Skye helemaal van het lijstje???
Oww wow Abby vind ik wel heeeel lief! Apart maar niet te... En schattig maar ook stoer! Ja die ga ik aan vriendlief voorleggen straks Ivy = ook super mooi! Zou fijn zijn om helemaal zeker te zijn over de namen he, scheelt een hoop frustratie haha ik word er lichtelijk gek van ondertussen, blijf maar speuren naar namen die ik over het hoofd zie. Skye zit nog wel in onze gedachte maar op dit moment is die naam gewoon ongepast, hoe flauw de reden ook is...
Ik heb niet alle reacties doorgelezen, dus ik weet niet of ie er al tussen staat, maar moest ineens aan Lyndi/ Lindy denken.
- Megan en Sharon - Megan en Tess - Megan en Joyce - Megan en Liz - Megan en Lizzy - Megan en Blossom - Megan en Katie - Megan en Lynn - Megan en Olivia - Megan en Rachel - Megan en Lily - Megan en Eve - Megan en Julie
Zie nu Liz staan, vind ik erg leuk. Net als Kate, maar daar moet je van houden. Onze meidennaam voor dit kindje (het is een jongetje (als het goed is dus whaha)) is Lauren. Vind het zelf nog helemaal leuk, bewaar hem ook voor een evt volgende, misschien vind je het iets?!