duurd lang......!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by miss 1985, Mar 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    #1 miss 1985, Mar 3, 2011
    Last edited: Mar 3, 2011
    Hoi Allen,

Ik heb geen geduld meer... ik heb voor drie weken geleden giga steken in mijn buik gehad na ruim een week daarvoor goed geklust te hebben op het goede moment. dus ik vermoed innestelen. Nu al twee en een halve week erg buipijn ( ongi pijn ) maar nog steeds niet ongi. dat zou tussen afgelopen zaterdag en woensdag zijn ( als ik het gemiddelde pak van de vorige keren) dus ik vanaf zaterdag al aan de test. heb geen geduld maar tot aan vandaag nog niets.
    Verder steeds vaker misselijk en onwijs moe zere onderrug zere heupen trek in heel veel eten en opgezet gevoel darnaast ook al 4 weken last van darmen......
    zoals al hierboven geschreven IK HEB GEEN GEDULD MEER!!! hoelang kan het duren voordat de test wel een keer positief is en wat denken jullie na aanleiding van mijn verhaal? wel of niet zwanger?

liefs S

2. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Tsja, ik kan je niet meer als een hart onder de riem steken, en zeggen dat je toch echt geduld moet hebben.... hier namelijk ook hetzelfde geval :$ Niet zo heel veel klachten. Wel nu steeds met het autorijden misselijk, 's avonds trekkende buikpijn en steekjes + opgezette buik... maar wel al bijna 4 weken overtijd... en nog geen ongi óf posi test....

3. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    jeetje wat duurd dat al lang.... en ik al klagen over 5 dagen haha. ben jij ook zo iemadn die dan heel vaak gaat testen of is dat nu wel een beetje over? ik ben benieuwd laat je even weten als je wel posi test of als het tegen zit ongi word?

liefs S

4. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    als je langer dan 42 dagen niet ongi bent geweest, en je blijft negatief testen, dan kan je de huisarts even om advies vragen, die kan wellicht verder onderzoeken of je wel of niet zwanger bent en als je echt niet zwanger bent, kan hij je iets geven om je ongi op te wekken.
    succes en ik hoop voor je op een positief resultaat natuurlijk!

5. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator

dat is goed om te weten kan ik nog twee waken wachten haha. sorry ben een beetje aan het zeuren maar vind het allemaal heel spannend.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die gigasteken hoeven niet per se op een innesteling te wijzen, maar kan ook heel goed op een eisprong duiden!
    Maar dan zit je alsnog 3 weken na je eisprong.

Ben je uitgegaan van je langste cyclus van de laatste maanden? (Dat kun je namelijk het beste wel doen.)
    Gebruik je ovulatietesten zodat je zeker weet wanneer je eisprong is geweest?
    Heb je een regelmatige cyclus? Ben je nu voor het eerst overtijd?

Anders zou je volgende week je huisarts even kunnen bellen voor advies.

7. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hey meiden,

Ik ben nu 35 dagen overtijd, 65 dagen niet ongesteld geweest.
    De huisarts assistente had gezegd dat ik het nog maar 2 weken moest aankijken, dat zou as. woensdag zijn...

Het is wel zo dat je minder gaat testen hoor, nu eens per week. Maar eigenlijk verwacht ik niet dat deze nog positief wordt.
    Heb wel het idee dat ik aan het einde van de dag een veel meer opgezette buik heb als in de ochtend :(

8. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Be Happy: ik weet zeker dat dat het niet was testjes gedaan en geklust mijn langste was 28 dagen nu was dat afgelopen woensdag. ik met wel zeggen dat ik pas 4 maandan van de pil af was maar de vier keer tussen de 24 en 28 dagen zat dus best constant.
    Roosje: wat een gedoe waarom zo lang iemadn laten wachten is toch nie zo moeilijk om ff een testje of een echo te doen? nouja snap het niet zo goed.

liefs S

9. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Ach ja.... K weet het ook niet. Omdat ik nog niet zo heel lang van de pil afben, willen ze gewoon afwachten tot de menstruatie komt denk ik...

Maar goed waarom mijn banner niet meetelt snap ik trouwens ook niet, want het is al 2 maanden en 4 dagen, en niet 1 dag!

10. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    hier nog steeds niets niet ongi en ook geen posie test boehoe...........

11. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    En weet je inmiddels al meer??

12. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    nee nog steeds niet genn veranderinging niet ongie en geen posi test jij?

13. roosje30

roosje30 Lid

Feb 1, 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Nog steeds niet ongi.
    Ga morgen voor de laaste keer testen.

Als ie negatief is ga ik een medicijn slikken, daarna wordt ik na 10 dagen ongi.

Volgens de huisarts betekent een negatieve test ook echt negatief, omdat ze heel gevoelig zijn. Hij heeft mijn buik gevoeld en zegt ook dat ik niet zwanger ben. Geeft niet, maar dat de ongi uitblijft vind ik vervelend.

Hoeveel dagen is jouw cycles inmiddels? Bij mij 70 dagen.

14. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    ik ben nog lang niet zo ver als jou ik zit nu op 40 dagen vanaf mijn laatste ongi.

Ik heb nu al wel duizend testjes gedaan de ene heel vaag en dan een dag later weer niets steeds dus een beetje hoop dat een dag leter weer ver te zoeken is.

Ik ben ook enorm opgezwollen ben in die 40 dagen 3.3 kilo aangekomen en dat is erg veel voor mij ik doe namelijk weight watchers en daar houd ik me altijd strak aan.

Wat moet een arts kunnen voelen dan als je zo kort zwanger bent? valt niet zo veel te voelen toch naar mijn idee? ( of ben ik heel dom?)

Maar heb je verder geen testen gehad dan bloedprikken echo ed?

Liefs S

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ja dat 'voelen van de huisarts' aan je buik vind ik ook een raar verhaal. Hij kan toch nog niks voelen!?

Moet je niet een bloedonderzoek doen?

Share This Page