Oops, bijna geweigerd vanwege leeftijd

Discussie in 'De lounge' gestart door Tommo, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

hahah ik moet ook altijd overal mn id laten zien, ik vind het wel fijn. heb ik een beetje het gevoel dat ik jong blijf! al ben ik nog redelijk jong met mijn 24 jaar voel ik me een stuk ouder sinds ik moeder ben.. :p

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ons Demi (de oudste) kwam net thuis en ik liet je berichtje zien....gelijk een foto op dr telefoon.."jaaa NATUULIJK ken ik die...kwebbeldekwebbeldekweb....ja en DIE heeft nu roze haar...bla bla...bla blabla....jaaaaa en de moeder van die en die...bla blablabla...die moest mee op tour, anders konden ze zich niet gedragen....hihihihi....hahahaha...kwebbeldekwebbel...:D

Kortom: mn oren tuteren!:cool:

3. knap

knap Niet meer actief

Toen ik 14 /15 was leek ik wel ouder.

Nu ben ik bijna 40 nog een maand of 8 te gaan en nu is het gelukkig nog lekker andersom.

Mijn leeftijd raden ze meestal nooit goed.

Ik was 7 maanden zwanger van mijn zoon( ik was 26 jaar)en zat met iemand te praten ( daar heb je weer z.n tiener moeder) ik zeg mevrouw ik ben 26!!,,

Nu mogen ze mij met gerust begin 30 schatten heerlijk.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Nu al 2x meegemaakt de afgelopen maand.
    Ben toch echt 28, maar bij 16+ films moest ik me legitimeren.
    Met daarna veel ooohs en aaahs en excuses en dat het een compliment was...
    Tja... ik denk dat ze gewoon een goede bril nodig hebben.
    Ik lijk wel iets jonger, maar niet zoveel jonger!

5. lioness74

Tja...en nu in een "depressie" omdat JIJ ze vanmorgen dus nog gezien hebt (1D) en ZIJ niet hahaha.

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    haha, Michael's roze haar is nu wit met een hele zwarte streep, sinds gisteren. En gedragen hebben ze zich nooit.. zelfs niet met die moeder in de buurt (ja haar zoon wel, maar die andere 3 hebben alles gepakt wat ze pakken konden zeg maar)

Sorry voor je oren! (vertel ze maar niet dat ik vanmorgen een hele tijd met Niall en Liam heb staan praten, dan heb je helemaal geen stilte meer denk ik)

7. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mij schatten ze ook altijd jonger, maar ID vragen ze al een tijdje niet meer. Ik blijf het wel altijd een beetje spannend vinden in de slijterij enzo. Volgend jaar zal wel weer meer gevraagd worden. Doordat de alcoholgrens omhoog gaat naar 18 moeten ze geloof ik tot 25 om ID vragen. Zag ik ergens. Buh...

8. lioness74

Kunnen ze niet een poosje bij jou logeren??:D;)

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oh van mij wel hoor, had vanmorgen ook 1 meisje bij me die ze nog nooit had ontmoet, die is ook helemaal hysterisch nu haha.

10. lioness74

Ja dat zal best!!
    Ze hebben allebei zo'n kalender op de telefoon gemaakt van : nog zoveel dagen tot het 24 juni is (Arena) en nog zoveel dagen tot ,ik meen, 2 juli in Duitsland hihi.

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    #31 Sam86, 27 nov 2013
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
    Hier word ik standaard ouder geschat, maar ik vind het niet erg.
    Heb straks 3 kids en daardoor is mijn ego al gigantisch hihi

offtopic hier mijn zusjes die de dagen aftellen zijn tot 1D in de arena haha Mijn kleine zusje loopt al weken in hun tshirt en haar kamer is behangen met mega posters haha

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn eerste worldtour concert is in Dublin in mei, ben ook al aan het aftellen, hoewel ik ze eerst over anderhalve week nog een keer zie optreden en tussendoor vast ook nog een paar keer bij tvshows etc

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Zo dan..
    .je bent wel echt "fan" volgens mij...

14. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind ze enorm goed, ken ze inmiddels dusdanig dat ze weten wie ik ben en hoe mijn kinderen heten, en Dublin is voor mij niet zo ver weg, plus dat ik die eerste avond tijdens het concert moet werken, een vriendin van mij is fotografe en moet het eerste Europa concert op de foto zetten en ik mag mee om te helpen.
    Fan niet dusdanig dat ik sta te gillen in hun gezicht als ik ze zie, of dat er posters in huis hangen (mijn man ziet me aankomen haha)maar als ze in de buurt zijn (en dat is nou eenmaal erg vaak als je in London woont lol) dan probeer ik wel om bij het optreden te zijn.
    Normaal ga ik niet meer naar vliegvelden om ze te zien, tenzij ik gevraagd wordt door iemand die ze graag wil ontmoeten maar niet weet hoe het aan te pakken, of als mijn oudste ze graag even wil spreken.

Ik ga tijdens de aankomende tour naar belachelijk veel concerten, maar het kost me niets, zolang ik die meiden vervoer (we hebben een busje geregeld voor 8 personen) wordt voor mij alles betaald. Ideaal voor mij dus.

Deel Deze Pagina