Ervaringen Lief! (Stoer) loopfiets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Norge, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Mijn zoontje wordt in december 2 en willen we hem graag een loopfietsje geven. Wij zijn heel erg fan van het merk LIEF! (STOER), en zouden dus ook heel graag het fietsje van LIEF! geven.
    Ik kan alleen geen ervaringen van mensen vinden op internet.
    Wie heeft er ervaring met dit loopfietsje en kan mij vertellen of het een goede keuze is.

2. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij hebben deze niet gekocht, maar wel gepast in de winkel. Zoon kon er moeilijk opkomen, omdat hij z'n beentje er helemaal overheen moest gooien (als je snapt wat ik bedoel). Dus in evenwicht blijven op één been en het fietsje vasthouden.

Uiteindelijk voor de lichtblauwe puky gegaan. Die is laag tussen het zadel en het stuur waardoor op- en afstappen makkelijker is.
    Ik raad je dus wel aan om met je zoon even te gaan passen en proefrijden in de winkel.

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dank je Anne.

Heb je van de Puky de kleinste versie gekocht?

4. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Wij hebben de meisjes versie van het lief! loopfietsje. Onze dochter kreeg hem ook voor haar tweede verjaardag. In het begin vond ze het een beetje eng, maar al snel was het een groot succes. Nu is ze 4 en kan ze al een tijdje echt fietsen, maar nog steeds pakt ze ook zo nu en dan haar lief! loopfiets.

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij hebben de grote puky gekocht. De kleine was duidelijk te klein met 2,5 jaar. Het nadeel is wel dat ze redelijk hard kunnen op die grotere.

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wij hebben de meisjesvariant en is nog niet te klein. Hij bevalt heel goed en ze is verslaafd aan dat ding!

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook de meisjes variant maar ze vind het maar eng en gebruikt hem nig niet . 2 jaar en 1 maand. Moet er wel bij zeggen dat ze motorisch niet zo handig is de driewieler doet ze ook niets mee.

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dank jullie wel voor de reacties. Ben er alleen nog niet uit 😅

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Precies dezelfde ervaringen hier en ook uiteindelijk de puky gekocht

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wij hebben ook het loopfietsje van Lief! Onze dochter is er nog steeds gek op. Pakt liever de loopfiets dan haar gewone fiets!

Deel Deze Pagina