hallo allemaal... kben nog steeds erg duizelig en misselijk maar nu zet mijn buik continu op en hele tijd het vervelende ongie gevoel...afgelopen nacht ben ik er door de hele nacht wakker van geweest,dan sliep ik weer even en dan weer wakker,kan niet op me buik liggen want dat voelt niet prettig terwijl ik dat altijd doe.... heb ook meer afscheiding zelfs in mijn slipje nou dat zie ik nooit. ook zijn mijn borsten aan de zijkanten harder zeg maar opgezet dus....kweet het echt niet meer kzit nog maar op dag 13 van mijn cyclus wat raden jullie mij aan te doen want hier word ik gek van mocht ik wel zwanger zijn dan was die laatste rare bloeding misschien wel een innesteling ?kan dit uberhaub? wie oh wie geeft mij advies en raad want zelf weet ik het nu echt ff niet meer liefs renate
kan je van je ei al 5 dagen misselijk zijn en erg duizelig?en heb continu die menstruatiepijnen werd er vanacht elke keer wakker van ik slaap graag op me buik maar dat is gewoon gevoelig vervelend gevoel als ik dat doe,verder zit ik ineeens onder de pukkels op me borsten,me kaaklijn me kin,me voorhoofd op me benen onder me oksels dat is toch een hormonaal iets die pukkels? verder tref ik elke keer dik witvloed aan in me slipje terwijl ik dat eerder niet in mijn slipje vond,maar heb dinsdag 3 keer overgegeven zo uit het niets hoort dit dan bij een eisprong?ben onregelmatig dus weet nooit wanneer mijn ei er is,weet wel dat ik het nog nooit zo gevoeld heb dan als voorheen. maar mocht het wel van een zwangerschap zijn dan is het nog veelste vroeg om te testen lijkt mij de laatste dag dat ik een beetje bloed ben verloren is 22 april,dus 13 dagen geleden kan het van een eventuele inesteling komen of juist die ei wel?
hallo elmo... word je daar dan zo misselijk van ineens en erg duizelig en die pukkels enzo?heb het namelijk nog nooit mee mogen maken dat ik misselijk werd zo ineens maar het is 5 dagen geleden dat ik die misselijkheid ging krijgen op me werk zo ineens en die duizeligheid er ook bij kreeg,zitonder de pukkels dus dan was dat al op me 8e dag van mijn cyclus dus lijkt me wel raar mocht het zo zijn om toen al de eisprong te hebben of niet elmo ja ik weet het niet meer hoor kwas er totaal niet meer mee bezig echt niet want heb sinds 2 maanden weer een baan en ben daar op gefocust zeg maar en niet bezig met het zwanger raken namelijk maar zo ineens krijg ik dingen die ik niet heb normaal!
Als het zulke aparte klachten zijn midden in je cyclus zou ik contact opnemen met je ha. Dit kunnen haast geen zw verschijnselen zijn...je hebt je ei misschien nog niet eens gehad... dus tjah. Vraag wat hij/zij er van vindt. Die duizeligheid kan door een te lage bloeddruk komen..
Je schrijft iets over een rare bloeding. Waarom doe je geen testje. Misschien was het wel geen menstruatie, maar iets anders? Mijn advies: TESTEN Dan weet je het in ieder geval zeker en als het negatief is kun je toch alsnog naar je ha? Sterkte ermee, groetjes Sanneke
ik heb na m'n ei ook vaak last van puistjes, misselijkheid en duizelig. ben tot op heden helaas nog niet zwanger geraakt ondanks alle misleidende gevoelens. heb die "klachten" trouwens de ene keer wel en de andere x niet... leuk hè hormonen... grrrr....
wat voor rare bloeding heb je gehad dan? want het kon best wel een innestelingsbloeding zijn. een vriendin van mij was de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook ongi, maar heel weinig. dus het kan wel. ik zou gewoon testen als ik jou was. ik heb deze maand ook een rare bloeding gehad. het begon met rose met afvegen en de dag erna had ik een paar uurtjes wat weinig rood bloed en daarna wat bruin bloed en 2dagen helemaal niks meer. ik heb vanmorgen getest met een test van de apotheek en had een heel erg vaag streepje. ik ga er nog niet echt vanuit dat ik zwanger ben. ik ga er pas vanuit als ik een duidelijk streepje heb. liefs san.
ben donderdag 26 t/m zaterdag 28 april ongesteld geweest. nu voel ik me al sinds zondag, misselijk. eet ik bijna niet. en heb krampen in me buik (als of ik ongesteld moet worden) ook heb ik hoofdpijn, en ben ik moe en heb ik veel meer afscheiding als normaal. denkt iemand dat ik zwanger kan zijn? durf (nog) niet te testen.
hallo allemaal.... hallo elmo je wilde graag weten hoe het met me is?ja nog hetzelfde eingelijk heb hele zere borsten maar ja ik durf gewoon nergens meer op te hopen ivm dat mijn man en ik al 3 isci hebben gehad,vorig jaar ben ik spontaan zwanger geweest en dat ging met 8 weken mis dus kan je je voorstellen dat elke keer als ik denk dat het zo is zoiets heb van "het zal wel weer niet zo zijn?". En toch heb ik wel zoiets van het kan natuurlijk altijd nog he?ik heb sinds gisteren vreetbuien me man zei gisteren al wat heb jij toch?en dat ik aardig een kort lontje heb dus erg weinig kan hebben terwijl ik normaal heel wat kan hebben maar het valt me zelf niet al te veel op zo af entoe betrap ik mezelf erop,dat ik denk dit ben ik niet......gisteren at ik ineens alles wat los en vast zit echt waar,eerst een stuk chocola,toen een dik stuk kaas,toen een toetje,toen balisto's,toen wilde ik nog een boterham eten maar dat smaakte me niet..... sinds een aantal dagen heb ik het idee dat mijn reukvermogen ook anders is geworden want kvind alles stinken ineens,gisteren zat er iemand voor mij in de bus en die stonk nou echt heelerg ging bijna over me nek....dus ja ik weet het allemaal niet zo goed meer ik heb zoiets ik test nog niet want wil dan toch echt overtijd zijn wil ik nu gaan testen,het is al zo vaak flink tegengevallen dus daarom heb ik nu zoiets ik wacht het nog wel eventjes af.....en die opgezette buik blijft ook en moet wel 4 a 5 keer per dag naar de wc ja verschilt de ene dag wel en de andere dag niet maar gisteren wel 5 keer en dan gewoon normaal wel erg winderig en stinken ja sorry hoor! dus weet het niet hoor allemaal me lichaam heeft me zo vaak al in de steek gelaten dat ik dingen dacht die uiteindelijk niet kwamen van een zwangerschap...en ben er zeker niet teveel mee bezig want heb het echt naast me neer gelegd maar omdat ik deze dingen opmerk ja ga ik er weer aan denken. liefs renate
Nou 3x ICSI zou ik de hoop die je elke maand toch wel lijkt te hebben maar proberen te temperen. Ik weet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn maar echt zinvol en goed voor jezelf lijkt het me niet. Hebben je partner en jij al nagedacht over wat jullie nu willen. Na ICSI, weet ik uit ervaring, is er niet veel meer over. Succes
hallo, Uhm elmo er staat voor zover k weet dat oostende het toch wel had opgegeven en er niet steeds mee bezig is maargoed, oostende als je al een keer spontaan zwanger bent geweest moet het dus toch kunnen ook 5 dagen na je ei, k wil je absoluut geen valse hoop geven maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik weet absoluut niet wat het is om moeilijk kinderen te kunnen krijgen ben net een jaar bezig met de 2de ( wat ik al frustrerend vind ) en heb al een dochter van 8. En bij de eerste had k ook pukkels een week na me ei, maar dan op mijn oksels en nogmaals k wil je geen valse hoop geven maar zoals k al zei de wonderen zijn de wereld nog niet uit en hoop doet leven zeggen ze. Het is of wachten of idd wat elmo zegt naar de ha gaan. heel veel sterkte
Ik bedoelde het ook meer omdat ze toch wel vaak rond tussen eisprong en testdatum hier berichtjes plaatst. Ik weet wat het is om het "los te moeten laten" dat gaat dus niet of heel moeilijk. Vandaar mijn vraag of ze al weten wat ze nu gaan doen...dit is een heel moeilijk punt in je kinderwens. Het was dus niet lullig of raar bedoeld. Zat in hetzelfde schuitje!
Ja daar heb k dus weer geen verstand van. K ken alleen de verhalen van andere mensen waaronder mijn vriend die heeft ook ivf gedaan met zijn ex, zij kon wel zwanger worden maar niet via de natuurlijke weg, dat hebben ze 4 keer gedaan en 4 keer een miskraam gehad plus dat k vorig jaar een miskraam kreeg en hij het daar erg moeilijk mee had, dus k kan me er wel iets bij voorstellen. het lichaam is zo verradelijk je weet het nooit, maar k hoop dat het voor iedereen goed uitpakt! groetjes sarai
hallo elmo... ik wilde even reageren op jou berichtje die je had achtergeate voor me.....ik ben heeeel erg goed bewust ervan dat het niet zomaar nog gaat lukken spontaan zwanger raken,maar als je het al een keer heb mee mogen maken dan blijf je toch die hoop houden en dat erbij,als je bepaalde dingen heb die je niet herkent ga je toch twijfelen en zeker als je wens al jaren zo groot is om een kindje te krijgen of het nou via isci is of via de spontane weg! en ja wij weten zeker al wat wij gaan doen als het niet zou lukken met isci maar voorlopig mogen we nog 4 keer gaan ervoor,dus nog kansen genoeg lijkt mij......en dan hebben wij onze beslissing al vast staan mocht het dan nog niet gelukt zijn....maar vind het een beetje negatief overkomen door tegen mij te zeggen dat ik ELKE keer rond me eisprong ZULKE berichtjes hier achterlaat.....je zou als geen ander moeten begrijpen in wat voor situatie je zit als je dingen voelt en zeker weet dat die dingen niet zijn van een eisprong of wat dan ook dat je toch gaat nadenken erover van zal het dan toch?maar goed ik geloof dat mensen denken dat ik er teveel mee bezig ben en om heel eerlijk te zeggen maakt mij dat ook niet meer uit...ik ben niet gek,en weet zeker wel wat ik wel en niet voel en weet ook dat het bijna elke keer tot niets leidde maar blijf hoop houden wat er ook gebeurt en wat mensen ook denken en zeggen en vinden...dat is ieders zijn of haar eigen mening erover...en blijf dingen hierop vragen als ik iets graag wil weten of al is het alleen om steun te zoeken van een ieder ander! groetjes renate
Hoi Renate, Sorry als mijn berichtje verkeerd overkwam. Dit was niet op deze manier bedoeld. Tuurlijk hebben wij ook al die tijd op een wonder gehoopt....maar ik denk dan op een andere manier. Uiteraard kan jij de periode proberen te benutten voor een wonder, daar zeg ik ook niks van. Wij hebben ook geen maand laten liggen. Maar ik vind het dan gewoon vervelend als er elke maand zo'n teleurstelling op je pad komt. Zeker nu ik weet van de ICSI. Ik wil je alleen maar heel veel geluk wensen, het was niet mijn bedoeling je in de weg te zitten. Vraagje: na 4x ICSI mag je nog 4x? Hoe is dit dan geregeld. 3 uit je ziekenfonds en die andere 5 dan? Hoop niet dat je die zelf moet financieren (gewoon interesse).
hallo elmo... hoe wij het geregeld hebben met die isci pogingen? nou de eerste keer is doorgegaan en is dus ook geteld als poging nummer 1.....de 2e keer is ie afgebroken ivm overstimulatie en geld dus bij onze verzekering niet als poging want dat geld pas als er een punctie en terugplaatsing heeft plaatsgevonden heb ik achteraan gebeld en zwart of wit staan....de 3e keer moest de poging worden afgebroken ivm dat mijn eitjes niet groeiden en zelf afstierven zeg maar dus ook geen punctie en geen tp....gebeld met de verzekering en vanaf januari 2007 word ook de 4e en 5e poging vergoed en omdat wij nog maar 1 officiele poging hebben gedaan mogen we nu dus nog 4 keer officieel...we hebben hierover contact gehad en er is inderdaad maar 1 poging doorgegeven door het ziekenhuis en gelijk gevraagd hoe het zit met die anderen maar die gelden dus niet ivm geen punctie en tp dus dat geluk hebben we dan nog! hoop dat je het nu begrijpt hoe wij dus nog die aantal keren mogen ondergaan hoop het niet natuurlijk maar tis mooi dat we ze dan nog hebben....je word al genoeg gestraft als je het dan ook nog allemaalzelf moet gaan betalen erg hoor! groetjes renate
Ow vandaar.. Ik dacht al. 3 x poging gehad en nog 4 te gaan.. Nu snap ik hem. Je hebt dus nu 1 volledige behandeling gehad als ik het goed begrijp. Nou, ik hoop dat je het heel tegoed niet meer nodig gaat hebben hoor! Heel veel succes!