Oor thermometer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brisje, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hier ook 2 van de hema!
    ( waarom wilde je het eigenlijk niet?)

Bij mij werd beide keren ook rectaal gemeten.....

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik had 1 gewone thermometer voor de kleine en een oorthermometer voor mezelf. Mijn man vindt het ook nog steeds vreselijk dat tempen (kleine krijgt tandjes dus moet nu weer regelmatig getempt worden) en laat het als hij de kans krijgt aan mij over. Je went er snel aan hoor, ze voelen er echt niks van (en als ze verstopt zitten kan het ook net even zorgen voor goede doorstroming).

Ik heb een oorthermometer van Cresta (van de Kijkshop), is echt een ideaal ding, krijg bij meerdere keren meten altijd dezelfde uitslag en is lang zo duur niet als een Braun.

3. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar ons idee is het een uitgang... Geen ingang :) heb dat idee een beetje over genomen van mijn vriend merk ik... Onderzoek ook vooral vanuit zijn belang... Ik zou dit uitzoeken hij de babyfoon haha

ik ben er bij mijzelf niet voor door wat hier al eens eerder beschreven is... Ik heb daaronder dadelijk genoeg geleden...

4. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er trouwens vandaag 1 bij de hema gehaald en haal voor mij zelf nog 1 voor in mijn oor :) denk die van de kijkshop. Thnx dylon voor de tip, vind die van Braun te duur...

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha nadat je n baby eruit geperst hebt, voel je niet eens een thermometer meer hihi ;)

Rectaal meten is bij baby's en kleine kinderen t beste en nauwkeurigst. Zo gepiept hoor.

Een zetpil gaat ook via die kant 😝

6. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb 2 thermometers van Braun met flexibele punt. Voordeel vind ik dat ze echt binnen 5 sec de juiste temp. Aangeven. Lekker snel, ze zijn €8. Ik heb ze bij de drogist gekocht.

Zie zelf het probleem niet zo van rectaal meten. Als dat de meest betrouwbare manier is waarom niet.

Een tip; als je de baby op z'n zij draait, en dan de temp. Opneemt voelen ze er niks van. Doe dit nu ook zo met m'n dochter en ze heeft het niet eens door. En vergeet niet, als jij er een ding van gaat maken gaan de kids dat ook doen.

7. Graatje

Graatje Lid

9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Oh als je een baby hebt uitgepoept voel je dat kleine puntje van de thermometer echt niet hoor. En ik had ook nog eens aambeien..

Ik kan de action thermometer niet echt aanraden. Duurt laaaang voordat ie klaar is met meten.
    En ik ben bang dat jij en je vriend er niet onderuit komen: mocht je baby een paracetamol nodig hebben, moet die er toch echt via de achterkant erin.. En die zijn groter dan het puntje van de thermometer.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Rectaal is en blijft de beste manier, in het begin word dit ook gebruikt de ontlasting op te wekken, hier voel je zelf toch ook niks van? Ik zou niet eens een oorthermometer overwegen, alles voor je kindje toch ;) En hoe wilde je een zetpil gaan geven dan ook via het oor?

9. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha als het even kon via het oortje ja :p
    Nee dat wordt rectaal, ik ben er al achter...
    Uk krijgt een mooie hema meter en ik toch een voor in mijn oor.. Bevalt die mij niet of is die niet betrouwbaar genoeg kan ik altijd overstappen naar rectaal...

10. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ik heb voor mezelf ook eigenwijs een oorthermometer gekocht ;)

Deel Deze Pagina