Die dingen kun je ook als een soort klemmetjes kopen, zag je een jaar of twee geleden veel, zie ze nog wel bij Hema, H&M, juwelier enz. Wist je vast al, maar ik noem het nog maar even voor de zekerheid. Hier ook iets te vaak Dr. Pimpelpopper gekeken voor zulke dingen.
Ik heb er een gehad in mijn linker oor als kind, toen werd dat gewoon geschoten bij de juwelier inderdaad. Uit eindelijk er uit gehaald omdat het niet lekker zat met mijn paardrij helm. Ik zou aanraden het te laten piercen. Mijn oor is gewoon netjes maar aan de achterkant wel een bultje.
Toen ik 12 was laten schieten. Nooot problemen mee gehad, maar dat is nu natuurlijk tegen alle adviezen in.
Nee ik heb nog nooit een piercing laten zetten dus geen idee wat ik kan verwachten. Ik ben er niet huiverig voor maar wil wel het beste. Wat bedoel je met midden in het land?
Bedenk trouwens wel dat het helingsproces niet is zoals een lelletje maar gewoon 9 mnd duurt. Ik weet dat sommige mensen dat niet hanteren maar bij 1 piercing was dit zeker nodig en de ander was na 7 mnd geheeld, desondanks wacht ze wel.
Malaya piercing in Ijmuiden vind ik ook een aanrader. Kan je gelijk een mooi sieraad kiezen. In Alkmaar kan ik het nooit zo vinden..