Ik vind het super lelijk, vind het er ook een beetje dommig uit zien Maar iedereen moet het zelf weten
mijn man heeft 3 kleine ringetjes in 1 oor maar het past bij m. tis een biker om te zien, dan heb je het plaatje ook een beetje
Sommige mannen staat het andere totaal niet... Ik persoonlijk vind het niet zo'n prettig idee als hij met een oorbel binnen zou komen maar goed mocht hij het leuk vinden... het is zijn lijf...
Ikzelf vind het ontzettend lelijk. Ik realiseer me dat het vooroordelen zijn, maar ik associeer het toch met aso....
Ligt eraan bij wie en watvoor oorbellen. Mijn vriend heeft ook oorbellen is "normaal" bij hun.. (hij is donker)
Mijn man heeft tunnels. Niet te groot, daar houdt hij zelf ook niet van. Ik vind het hem staan, hij heeft er het uiterlijk voor. En nee, geen asociaal uiterlijk..
Ik heb er nog nooit een mening over gehad en het valt me eerlijk gezegd nooit op. Dus ja het boeit me niet. Moeten ze zelf weten. En als mijn man behoefte heeft aan oorbellen dan moet hij ze nemen. Ik ben geen baas over zijn lichaam en zal net zoveel van hem houden
Ik vind het niet mooi. Mijn man had een oorbel toen we elkaar leerden kennen. In eerste instantie een afknapper, maar ik ben ondanks de oorbel toch verliefd op hem geworden. (Dat moet wel echte liefde zijn. ) Toen hij na een aantal maanden verkering vroeg wat ik er van vond, heb ik op diplomatieke manier maar wel eerlijk gezegd, dat ik het niet zo mooi vind. Hij vroeg of hij hem uit moest doen. Ik heb gezegd dat hij dat zelf moest weten, maar dat ik het wel mooier zou vinden als hij uit was. Dus deed ie hem uit. Gelukkig! Ik weet dat mijn man geen aso
Mijn man wil geen close up op zwangerschapspagina hahahaha ( en straks gaat hij naast zijn schoenen lopen hehe. ) Gelukkig maar dat smaken verschillen. Ik vind mannen met van die leren Italiaanse punt schoenen aan zum kotsen. Zo heeft iedereen wat
Nou, een kerel die een oorbel draagt kan hartstikke fijn ding zijn maar die oorbel vind ik lelijk.. maar er valt wat aan te doen.. net zoals die Italiaanse puntschoenen hihi.. Ik vind het gewoon niet mooi staan maar dat zegt toch niets over de kerel zelf? Vergelijkbaar met babies.. de baby is prachtig, de oorbellen altijd overbodig.
Neuh, ik vind (een) oorbel(len) bij een man nooit zo mooi, maar ach, smaken verschillen. Als mijn man een oorbel zou willen dan zal ik hem wel zeggen dat ik het niet zo mooi vind, maar als hij het dan nog steeds wil...nou prima hoor, ik zal er niet minder van hem om gaan houden.
Ik vind het niets toevoegen, maar als hij dat mooi vind moet hij het lekker doen. Vind oorbellen bij baby's en kleine kids vreselijk!