oorbel(len) bij een man..

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.273
    6.182
    113
    Mijn vriend had ook oorbellen (nu niet meer, hij is nu wat ouder en met zn werk is het niet passend),
    Hoeveel ik van oorbellen hou? Ik heb niet eens gaatjes in mn oren, dus dat zegt genoeg. :p

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whaha wij hebben 6 van die dingen in huis;) laat zich raden wat mijn man voor werk doet;)

Aan boord heeft hij er ook nog 1 liggen geloof ik. thuis mag hij m niet in. vind ze wel mooi als hij in werkkleding loopt maar in zijn gewone kleding is het geen kijk.. mijn schoonvader draagt m wel altijd.

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Luuuzz is het nou ook traditie bij kinderen?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Of het echt traditie is weet ik niet.. maar het wel vrij normaal, zeker als papa, ooms en opa vissen. mijn man heeft ze volgens mij laten zetten toen hij voor het eerst meeging vissen met zijn vader.

als we op (op, niet in;)) Urk zijn zien we iedereen lopen met zo'n oorbel.. ik meen me te herinneren dat haringvissers een tattoo hebben van een baringvis.. tenminste, de wat oudere mannen.. Toen ook heel normaal..
    Vroeger zagen ze aan de oorbel dat diegene een visser was, daarnaast keken ze naar eventuele tattoo's om te kijken waar hij vandaan komt..

Maar goed, dat gaat nu gelukkig veel makkelijker..

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Echt niet mooi! Wat een afknapper!

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Skon he! :D

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Klopt op Scheveningen heb je veel haringvissers en die hebben allemaal zo'n tattoo! En dragen ook vaak oorbellen:D

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind het absoluut niet mooi, maar dat vind ik ook niet van tatoo`s en matjes in de nek.

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zelf vind het vreselijk.

10. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik heb er niks op tegen, al vind ik die grote bling bling troep lelijk. Mijn man heeft geen oorbel :)

11. Ik vind het ook echt níét mooi. Zou m'n vriend er niet minder leuk om vinden als hij ze had, maar ben toch héél blij dat ie ze niet heeft :D

12. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mijn vriend heeft in zijn linkeroor een klein ringetje zitten, rechts is inmiddels dichtgegroeid. ik vind het onwijs sexy staan. als mijn eventuele toekomstige zoon een oorbel wil mag t van mij.

13. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Mijn man heeft in elk oor een gouden ring, vind het erug sexy staan:D:)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het gay of aso... Afhankelijk van de man :D

15. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik vind het erg mooi...

Mijn vent heeft drie gaatjes in zijn linker oor vaak heeft hij er maar een oorbel in...

16. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb er maar 1 woord voor... Vreselijk ;) En vooral gouden oorbellen, dat vind ik echt niet kunnen!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik vind het niet bij mannen staan en ook niet horen eigenlijk... ik vind persoonlijk dat het echt iets voor vrouwen is en niet voor mannen...

Deel Deze Pagina