Oorbel schieten bij zoontje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vwpolo1988, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    En ook al kan hij er voor kiezen om hem later uit te laten, op zijn babyfoto's heeft hij toch een oorbel in ....

Sorry ik vind het echt vreselijk, ik vind hem ook erg groot en aanwezig.

hier geen oorbellen tot ze zelf kunnen kiezen wat ze willen. Ja ook zoon, tja waarom zou hij niet mogen als zus wel mag. ZIJN lichaam ZIJN keus. En dat ik het minder vind voor een jongen, tja misschien neemt hij het mee in zijn beslissing?,

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind het erg zonde van zo'n puur kindergezichtje. Daarbij vind ik hem behoorlijk groot. Sorry, kan er niks anders van maken dan dat ik het vreselijk vind staan.

Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom je je kleine mannetje pijn wil doen voor een sieraad wat de ouders mooi vinden. Zal het ook wel nooit begrijpen.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Aaaah zonde zeg (understatement)....niets meer aan te doen helaas.

Nou ja als hij er later maar blij mee is....:(

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nou dames, bedankt voor pagina's vermaak....
    Ik vind het niks, een oorbel bij een jongen of man. Voor een meisje leuk maar als ze wat ouder is.
    Maar ik vind het ook niet ordinairder dan een peuter met haarlak, nagellak en een tijgervelletje bijvoorbeeld. En daar lopen er ook genoeg van rond, met ouders die het prachtig vinden. :)

En voor TS, lekker doen als jij dat mooi vindt. Zorg dat het goed en veilig gebeurt.

Verder is het niet pijnlijker dan een intenting of wat vingertjes tussen een la, dus dat lijkt me niet zo'n bezwaar. Niet dat ik dat mijn kind het liefst elke dag aandoe, maar het is geen traumatische gebeurtenis of zo.

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de rest niet gelezen, maar hoe kun je zoiets doen????!!! Snap daar echt helemaal niets van, zo lelijk en laat het jongetje het later toch zelf beslissen…….. Sorry, dit is mijn mening. Moet wel zeggen dat ik het bij baby meisjes ook echt niet mooi vind, mijn dochter mag later zelf beslissen.

6. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Hallo hey wat een knoeperd van een ding! Ik zou mijn kind dat nooit aandoen, maar als het echt zou moeten had ik niet voor zo'n grote oorbel gekozen, eerder een klein knopje.

Ik vind het zonde van een mooie en puur kindergezichtje. Kleine kinderen hebben die opsmuk helemaal niet nodig.

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    TS ziet wat voor reacties zij krijgt op haar eerste bericht. En vervolgens plaatst zij toch nog een foto van het resultaat. In mijn ogen een vorm van provocatie en zelfkastijding :D

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat een knap kereltje!!
    Ik blijf wel bij mijn mening, vind het er ontzettend ordinair uitzien.

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ja natuurlijk, zou mij ook niks kunnen schelen wat mensen hier ervan denken. Ze heeft ook nooit om een mening gevraagd. ;)

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.154
    3.184
    113
    Geweldig dit.

He, wat denken jullie, tongpiercing voor mijn dochtertje?

Ok zonder dollen. Leuke foto ts!

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat een schattig mannetje!

Zelf zou ik mijn dochter nooit oorbellen geven, tenzij ze straks een stuk ouder is en er zelf naar kan vragen.

Ordinair vind ik het niet, dat vind ik eerder een vooroordeel.
    Dat is net als met de namen van kindjes, dat je dan al snel bestempeld word als ordinair, terwijl je die gene nog helemaal niet kent.

ah fijn, je moet het lekker zelf weten TS ik kan me er totaal niet druk om maken zoals andere dat hier wel kunnen zo te lezen :O

12. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Ik dacht dat de vraag was: wie heeft ervaring mee?
    Maar ik begrijp nu dat die vraag helemaal niet klopt.....De vraag die ze stelt: Veroordeel mij & mijn kind om een keuze die ik wil maken!

Stom hoor, dat ik niet kan lezen ;)

13. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ik vind het hartstikke leuk!
    knap ventje!

Wij hebben vorige week bij onze dochter oorbelletjes laten schieten.
    :D

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Mooi mannetje, maar.... (ja, komt 'ie ;)) ik vind de oorbel ook echt niet mooi.

Ik zie hier trouwens meerdere malen voorbijkomen dat het ordinair lijkt. Wat lijkt dan ordinair? Een baby is toch niet ordinair?

Deel Deze Pagina