Ik heb een zoontje van 2mnd en hij heeft afgelopen maandag zijn eerste prikken gekregen nou wat een ellende zeg! Hij had hoge koorts zelfs met zetpil nog 38.8 en was alleen maar aan het kreunen 2dgn.. nu eindelijk heeft hij weer een beetje normaal zijn flessen gedronken maar ook dat was ellende en alleen maar krijsen. Ik herinner me dat mijn dochter dit dus ook al zo erg had die had alleen ook nog eens hele erge reflux en dronk normaal al niet goed en na de prikken was zo dusdanig van slag dat ik er bijna niks meer in kreeg ruim een week. Herkend iemand dit? Hebben jullie tujababy geprobeert en zo ja heeft dit geholpen. Hebben jullie het aangegeven bij huisarts of cb en hebben ze er iets mee gedaan? Ik wil namenlijk iets meer tijd tussen de entingen laten zitten maar dit kan alleen maar als cb of huisarts ook mee werkt want anders krijgen we dus de entingen niet meer vergoed uit de ziektekostenverzekering. Mijn dochter had met 4mnd geen last meer van de prik maar die van 2 en 3mnd pffff.. dus ik zie nu eigenlijk al op tegne de volgende en ik heb t idee dat als hij iets ouder is het veel beter zal gaan.. Een week slecht drinken krijsen en slecht slapen is natuurlijk ook niet ideaal. Tis niet een beetje huilen hoor maar echt krijsen tot ie schor is en hij huilt normaal dus nooit
Balen dat hij er zoveel last van heeft! Hier alleen maar last gehad bij de eerste prik.. Ik heb geen ervaring met tujababy, wel met veel andere dingen van vsm en die werken hier goed! Baddt het niet, dan schaadt het niet!
Hier herhaaldelijk prikken uitgesteld hoor. Gewoon cb gebeld en uitgelegd dat hij ziek was (geweest) en dat ik het beter vond om de prikken een maandje uit te stellen. Was nooi een probleem. Denk dat je gewoon kunt uitleggen dat je het wilt uitstellen.
Ik ga idd bellen want hij heeft nu nog steeds last ervan drinken gaat gelukkig weer goed alleen de dunne luiers blijven en nee ik denk niet dat hij ergens anders last van heeft tis sinds de inentingen. Dus ik ga ze gewoon later laten geven en iig even contact opnemen met de huisarts