oorbellen bij baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WesDaan, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0

Dus kinderen besnijden ook niet meer? Doet nog meer pijn en in sommige geloven is het ook geen moeten

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0

vind hier niets ordinairs aan hahaha

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ikzelf heb geen meisje dus nooit over nagedacht bij een jochie vind ik het zoiezo stom ;)

Maar ik vind het echt niet ordinair ofzo kijk het kindje van Cindy1984 eens hihi alleen die lippenstift kan echt niet hoor op de leeftijd! weet je niet wat voor chemicalien erin zitten ;)

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja maar dat neutraliseerd naast al de snoepgoed die ik geef ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Cindy...jou kindje is 2..heeft een leuke bos haar...dan lijkt het al heel anders.

Ik ben alleen geen voorstander van gaatjes laten schieten bij baby's... Bij baby's vind ik het echt ordinair lijken.

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Mijn dochter was 11 maanden toen ze ze kreeg

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

hahaha muts!!!

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hier heeft ze ze 2 maanden in

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    oorbellen maken kinderen niet ordinair maar ouders maken hun kinderen ordinair of sommige hebben gewoon een ordinaire uitstraling.
    Maar de oorbellen niet. Tis maar net wat voor oorbellen.

10. Triskele

Ik weet pas iets pijnlijks en lelijks aan je oren gelukkig heeft ze nog een oorbel ziet het er nog een beetje fatsoenlijk uit, tegen een tafel aan vallen dat je kraakbeen breekt en je zo erin kan kijken... :p

Ik denk dat Miley nog een gaatje erbij wilde maken , tuthola!

Nee effe serieus dat ziet er nu nog niet uit, is echt een heel lelijk oortje gebleven, heeft ze nu tenminste nog wat bling bling.

Maar ze heeft ze ook vaak zat niet aan hoor, het hoeft niet perse altijd in natuurlijk..

11. Triskele

najaa je ziet het niet goed op deze foto (hoeft ook niet) dit is een leukere foto:

12. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Vind de reacties "elk meisje wil op ten duur oorbellen" bullshit!!
    Er zijn genoeg meisjes die geen oorbellen willen.

Ik heb zelf een dochter (14 maanden) en die heeft geen oorbellen....Als ze er zelf om gaat vragen dan mag ze oorbellen. Maar misschien wil ze helemaal geen oorbelletjes.

Vind het ook zielig voor die kleintje maar ja dat is mijn mening

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    bad ass girl hahaha ik zeg navelpiercing hahaha

14. Triskele

Ik moet zeggen dat bij van die hele kale, baby babies ik het misschien ook niet zo mooi vind, dan vallen ze zo op hihi maar dat is ook persoonlijk.. mijn kinderen zijn nooit kaal geweest dus dat probleem ken ik ook niet :p

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Ik vind dat een kindje er zelf om moet kunnen vragen en moet snappen dat het een beetje pijn doet. Bij baby's vind ik het, naast erg zielig (waarom zou je zo'n kleintje zonder goede reden pijn doen?) ook een beetje ordinair staan.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik laat Yara zelf beslissen. Haar lichaam! daar ga ik niet aan klooien.

een jaar of 5-6 vind ik wel mooi, zo oud was ik zelf ook.

Daarbij vind ik het bij baby's ook erg ziellig en zie het als iets wat ze opgedrongen wordt en een stukje vrije wil wordt afgenomen.

17. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb een jongen dus hier ist niet van toepassing. Maar moest ik een meisje ooit krijgen dan zie ik wel. Maar niet als baby , ze zal zeker 5 a 6 moeten zijn.
    Voor de mamas dat het wel doen voor alle duidelijkheid: kheb er niets tegen, vind het gwn eng om in zo'n klein oortje iets te doen.

18. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hier had mijn dochtertje ze net een maand, nou ik vind het super schattig! Ze was hier 11 maanden.
    Inmiddels is ze 4 en helemaal blij dat ze oobellen heeft.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik vond het ook eng hoor... mijn man (die dat hele oorbellenplan eigelijk al niet zo zag zitten) mocht dr vasthouden hihi.
    Ik heb wel een beetje getwijfeld, vooral omdat ik ook zo een soortgelijk topic had geopend. Maar toen bedacht ik me of ik nou twijfelde omdat ik zelf twijfelde of omdat anderen andere argumenten hadden dan ik. En toen ben ik naar de juwelier geweest.

Voor mij is het gewoon normaal. Ik weet niet beter of baby-meisjes krijgen oorbelletjes. Ikzelf had ze ook zo vroeg en mijn zusje ook en mijn nichtjes ook. Ik heb ook nooit wrok gekoesterd ofzo naar mijn ouders. Ik was ze juist dankbaar dat ik ze niet nog moest schieten... en ik vond meisjes zonder oorgaatjes maar raar...

Voor mij horen oorbellen ook gewoon bij een vrouw. Zou het maar raar vinden, een vrouw zonder oorgaatjes.

Dus ik denk dat het vooral ook aan je referentiekader ligt hoe je hier over denkt...

20. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    Mijn dametje heeft nog geen oorbellen maar dat is meer omdat wij het er nog niet aan toe hebben gehad om ze te laten zetten... Vind het helemaal niet verkeerd bij baby's... Ze is wel heel erg bezig met het ontdekken van haar lijfje enz dus ben misschien nu een beetje te laat en zit er daarom over te denken om even te wachten tot ze er zelf mee komt maar ja dat duurt vast niet lang... Ik heb zelf stampij staan maken toen mijn zus ze kreeg en ik ze ook wilde, ik was toen 2....

Deel Deze Pagina