Ik had vandaag 4 soorten luiers in huis, en dacht laat ik mijn man nu eens voelen welke hij het beste vind voor de baby. Ik had; Kruidvat, Hugies, Pampers en eigenmerk Dekamarkt. En wat denk je hij vond de Hugies het beste! die vond hij het zachtse aanvoelen en er zat rek in de achterkant. Ja dat vond ik ook dus dat is wel erg grappig. Op de 2e plaats Pampers, 3e Kruitvat en 3e eigenmerk. Maar Pampers hebben geen rek in de achterkant zitten dus die was eigenlijk ook niet zo geweldig, maar wel lekker zacht Leuk he even de papa testen
hihi de mijne heeft ook altijd een mening over de luiers. Tot nu toe vond hij de pampers extra dry het beste nu zijn we die van de aldi aan het proberen en die gaan nog goed zegt hij.
Het is wel zo, dat bij pampers al vlug een geurtje hangt als er een grote plas in is, maar dan is het ook hoogtijd om hem te vervangen, is toch bij ons zo. Maar voor mij blijven ze wel nr 1.
als ze klein zijn dan zweer ik op pampers... Maar als ons meisje straks groter is dan ga ik weer naar de kruitvat luiers.
voor eva werken die pampers niet echt gaan altijd scheef zitten en na een nacht is ze dan ook door en door nat...wij gebruiken bumblies eigen merk coop..en dat werkt fantastisch...nooit zeiknat prima pasvorm en zacht en deze week 2 pakken voor 10 euro..dus heb even wat ingeslagen hahahaha
Ja Bublies is ook eigenmerk van de Deka maar ik vind ze erg hart zeg maar, niet lekker zacht. Ze zitten ook niet mooi vind ik. En die pampers heeft geen rek in de achterkant vandaar dat mijn man het niet zo geweldig vind, maar ze zitten best goed. Die Huggies zijn nu in de aanbieding bij Etos vandaar ik er een boel van heb ingeslagen, maar ik ben er zeer tevreden over! zit goed en is lekker zacht en heeft rek in de achterkant
Ik heb van alles in huis, waaronder Pampers baby dry, bij Charissa kwam de poep er gewoon doorheen dus zodra ik weet dat ze wel eens zou kunnen gaan poepen (doet ze om de dag) dan doe ik haar een Kruidvat luier om wat die zijn ook echt super. Groetjes Vera
Hier ook de Aldi luiers. Zijn echt super vind ik . Al denk ik dat ik voor de nacht maar overga naar Huggies.
) haha, wij hebben ook op 1. huggies, 2. pampers en 3. kruidvat! En er zijn zo vaak acties bij de etos ( zoals nu ) 3 halen, 2 betalen, dat ik die dan toch het liefst haal. XXX
Dus welke raden jullie allemaal aan voor de nacht? want sinds mijn zoontje lange nachten maakt, redden de etos en AH luiers het niet...verder vind ik ze voor overdag prima... maar wat is het beste voor 's nachts??
Wij hebben ook van alles geprobeerd. Maar ik vind die van Huggies ook het prettigst. Ook voor de nacht. En papa vind die luiers ook wel fijn.