Ja ik had eerst ook een jaar of 7 in mn hoofd hoor, maar goed.. ze zit nu met zo'n 15 meisjes in de klas met allemaal oorbelletjes. Dan ga je (althans, ik dan) wel de grenzen verleggen.
Hier ook hoor dochter zit in groep 1 is 5 jaar en alle meiden hebben al gaatjes behalve zij. Ze wil ze wel heel graag dus mss binnenkort maar eens
Ja inderdaad! Helemaal goed omschreven. Al is het in onze omgeving heel normaal dat ze al oorbelletjes heeft en ik denk niet dat bovenstaand voor mijn dochter zal gelden. Weet ik eigenlijk wel zeker
Wilde eigenlijk niet meer reageren maar. als een tang op een varken vind ik wel een hele rare zin... Voorbeeld zoon moet eigenlijk een beugel. Maar wat we ook doen wat we ook willen hij wil het NIET. En dan druk ik me nog zacht uit!!! Vier kiesjes onder narcose weg laten halen er zaten kleine gaatjes in wilde hem een trauma besparen dus we gingen naar het ziekenhuis zo dat ze onder narcose weg gehaald konden worden en wat denk je dat werd een trauma en daarom wil hij nu niet een beugel omdat er 4 KIEZEN uit moeten. Dus voor dat we hier mee klaar zijn mag ik eerst naar een angst/kindertandarts en mag ik hopen dat hij de juiste beslissingen neemt wat betreft zijn gebit en tot die tijd sta ik machteloos als moeder. Het is voor zijn eigen best wil maar hij wil het niet. Dus straks is hij 25 en komt er achter dat zijn gebit niet is wat hij had gewild en wedden dat hij dan zegt mama waarom heb ik geen beugel gekregen tja.... Even voor de goede oorden ben hier nog mee bezig en zal kijken waar het schipstrand zo lang hij nog hier is en onder mijn dak woont zal ik mijn best doen om hem ( netjes af te leveren) daarna maakt hij zijn eigen keuze.s maar. Zo duidelijk.
Als ik een dochter zou hebben, zou het mogen zodra ze het zelf aan zou geven. Ik heb meerdere gaatjes gehad ( en nu amper oorbellen in ), en helaas blijf je die gaatjes bij mij dus echt zien. Vind ik heel erg lelijk.
Dat vind ik echt heel raar om te lezen, dan heeft je dochtertje dus later maar gewoon pech... Hmm Leuke moeder.
Stop nu eens met discussiëren dames, het gaat hier enkel en alleen om LEEFTIJD van schieten, niet of jij dat wel of niet vindt, of over andere dingen die er geen hol mee te maken hebben.
Ik zou sowieso raar opkijken als mijn dochter ineens zegt dat ze boos op me is ivm oorbellen. Denk dat ik dan in lachen uitbarst. Sorry. Van mij heeft ze het dan niet hoor.
Jemig waar een mens zich druk om kan maken zeg... Leef en laat leven?! Of kennen we dat gezegde niet meer
Hoezo? Dus als jouw dochter later naar je komt en boos is omdat ze dr oren niet mooi vind met die gaatjes dan ga jij haar uitlachen? Ach dat is dan jullie ding maar dat vind ik belachelijk.
jeeeeetje wat een relnichten weer en altijd dezelfde. gatverdamme zeg. ts zegt nog dat ze geen meningen wil en toch zijn er weer die hun mening met een grote roeptoeter weer moeten rondbleren. pffff
Als ik een dochter zou hebben dan zou ze van mij pas oorbellen mogen als ze het zelf wil en aangeeft. En niet laten schieten omdat ik het mooi vind. Ik zat in groep 2 en wou heel graag oorbellen.
Walgelijk... Jij bent sowieso volgensmij zoeen 'trol' die niemand mocht op ZP en maar een nieuw account heeft aangemaakt om die reden. Succes.