Ja altijd. Vroeger per oor drie gaatjes en oorbellen, nu nog 1 paar oorbellen in gebruik al zijn de andere gaatjes nog gewoon open.
Heb 6 gaatjes in mijn oren. Maar meestal draag ik alleen ringetjes in de eerste 4 gaatjes. Dus 2 in ieder oor.
Yup, beide oren 2 gaatjes boven elkaar. Gewoon kleine knopjes met een steentje erin. Vind het zonder oorbellen zo kaal
Ja, (bijna) dagelijks knopjes met een steentje. Bij bijzondere gelegenheden vaak wat opvallendere oorbellen
Yep, elk oor twee gaatjes. Tweede gaatje is altijd een knopje. Eerste gaatje kleine zilveren hangertjes.
Al jaren niet mer, maar toevallig vandaag 2 paar nieuwe gekocht. Heb 3 gaatjes in elk oor, maar de 3e zit dicht. Ga dus weer 2 in elk oor dragen, kleine knopjes.
Nooit meer, mijn gaatjes zijn dichtgegroeid en mijn oren gingen altijd ontsteken als ik oorbellen droeg. Dus nope, ik ook niet meer!
ja ik draag oorbellen, ik heb mijn zilveren ringetjes dag en nacht in. En blijkbaar valt het niet eens op of ik zewel of niet draag want ik heb laatst ivm een ontstoken oor 4 weken maar in 1 oor een oorbel gedragen en maar een enkeling die het opviel.
Ik heb in beide oren 3 gaatjes. Heb daar zilveren ringetjes in en die doe ik nooit uit eigenlijk. Heb ook halverwege mijn oorschelp een piercing. Zit gewoon een knopje in. Ook die haal ik er nooit uit.
Jazeker, 5 stuks. Wel bescheiden ringetjes en hangertjes, in tegenstelling tot vroeger, maar zonder zal je me niet zien.
Vroeger ging ik de deur niet uit zonder, maar sinds ik kindjes heb die er aan trekken heb ik ze minder vaak in. Komt vast wel weer.
Nog? Het is mij nooit opgevallen dat dat schijnbaar iets is van vroeger. Ik draag praktisch elke dag wel oorbellen.