Vrijwel iedere dag. Ik wissel dan wel af, wat bij mijn kleding past, hoewel al mijn oorbellen wel vrij neutraal zijn (als in, niet alle kleuren van de regenboog). Heb twee gaatjes in ieder oor, maar gebruik eigenlijk alleen altijd de eerste. Wil overigens wel weer mooie knopjes gaan kopen, ivm zoonlief die mijn oorbellen maar wat interessant vindt
Ik heb nooit oorbellen gedragen, maar zie juist bij veel vrouwen oorbellen dus het is mij ook niet opgevallen dat ze minder worden gedragen dan vroeger.
Niet meer.. Wat ik best wel jammer vind nu ik erover nadenk. Voor mijn dochter er was had ik praktisch altijd oorbellen in maar sinds zij er is bijna nooit meer. Stom eigenlijk. Als ik over een tijdje voor mijn lente garderobe ga shoppen zoek ik er gelijk leuke oorbellen bij
Tot mijn 30e had ik echt rijen ringetjes in beide oren, nu ben ik 36 en heb ik soms nog 1 paar oorbellen in, alleen als ik er aan denk.
Volgens mij zijn de mijne vergroeid met mijn oren Ik heb ze al een jaar of 15 24/7 in. Ik denk dat ik me zonder wel "kaal" zou voelen. Het zijn kleine gouden ringetjes.
Ik heb de mijne pas juist weer door laten prikken, ze waren dichtgegroeid na de spoedkeizersnede omdat ik ze kwijt was. In mijn tienerjaren had ik heel veel oorbellen. Tegenwoordig kan ik niet alles meer dragen.
Ik heb in elk oor een tunnel van 10 mm, dus ja haha En in 1 oor bovenin 2 ringetjes, die heb ik ook altijd in.
3 gaatjes in elk oor en draag gewoon knopjes. Dag en nacht. Nu een paar dagen terug nieuwe gekocht omdat de oude er niet meer uitzagen (waren geen echt zilveren, nu wel). Reinig ze wel af en toe maar draag dus elke dag wel dezelfde oorbellen. Als kind had ik een hele collectie, wisselde soms 3 keer per dag. Later heb ik ik jarenlang zilveren ringetjes gedragen maar overgegaan op knopjes toen de oudste te veel interesse kreeg in de ringetjes.
Gister voor mn verjaardag nog mooie nieuwe oorbellen gekregen van mn man omdat ik van mn knopjes 1 kwijt was en geen oorbellen meer had. Heb 3 gaatjes naast elkaar in elk oor maar draag nog maar 1 paar oorbellen
Ik heb geen piercings, maar ik draag soms wel clipoorbellen Tegenwoordig hebben ze bij SIX hele leuke, heb er daar zelfs voor m'n trouwdag een paar mooie zilveren gekocht destijds
Ik heb 3 gaatjes in elk oor maar draag alleen in de eerste 2 gaatjes oorbellen. De ene is een gewoon knopje en de andere is een hartje.
Bijna nooit, eigenlijk alleen als ik zin heb mezelf op te tutten omdat ik naar iets bijzonders moet. Maar zelfs dan vergeet ik het wel eens. Make-up, ketting, armbanden, haar mooi gedaan, en dan stap ik de deur uit zonder oorbellen. Soms heb ik zo lang geen oorbellen in gehad dat ik moeite heb er eentje door mijn oor te krijgen...
Nee, nooit meer. Alleen bovenin m'n oor zit er eentje die er niet meer uit te krijgen is In m'n gaatjes onderin m'n oor draag ik nooit meer iets. Ik vind het niet lekker zitten, blijf áltijd in m'n haar hangen en ik kan alleen tegen goud in m'n oren en dat vind ik niet mooi.
Ik draag altijd de diamanten die ik van m'n vriend heb gekregen. Heb overigens in elk oor één gaatje en meer vind ik ook niet mooi.
Vrijwel dagelijks! Ik vind het de look vaak net wat meer "af" maken. Vroeger was ik meer van de grote opvallende oorbellen, nu verschillende mooie knopjes. Maar dat het niet meer in de mode is dat zou ik niet zeggen. Ik ken juist vrijwel geen enkele vrouw die geen oorbellen draagt. Oorbellen zijn vooral afgelopen jaar juist weer mode items geweest. denk aan de earcuffs, de dubbele oorbellen/front to back earrings (meest bekende is de kleine parel voor het oor en grote parel achter de oorlel).