oorbellen, draag jij ze nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

draag jij nog oorbellen?

1. nee nooit

2. ja, elke dag

3. soms

4. alleen bij een bijzondere gelegenheden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja, maar heb gewoon van die zilveren oorknopjes in... ik houd niet zo van die hele grote "bungels"

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.806
    784
    113
    Vrijwel iedere dag. Ik wissel dan wel af, wat bij mijn kleding past, hoewel al mijn oorbellen wel vrij neutraal zijn (als in, niet alle kleuren van de regenboog). Heb twee gaatjes in ieder oor, maar gebruik eigenlijk alleen altijd de eerste. Wil overigens wel weer mooie knopjes gaan kopen, ivm zoonlief die mijn oorbellen maar wat interessant vindt ;)

3. Humava

Humava Niet meer actief

Nee ik draag nooit meer oorbellen. Ik heb wel een piercing in mn oor.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

absoluut! iedere dag! zonder ben ik gewoon niet mezelf :)

5. Tienn

Tienn Niet meer actief

Ik heb nooit oorbellen gedragen, maar zie juist bij veel vrouwen oorbellen dus het is mij ook niet opgevallen dat ze minder worden gedragen dan vroeger.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Niet meer.. Wat ik best wel jammer vind nu ik erover nadenk. Voor mijn dochter er was had ik praktisch altijd oorbellen in maar sinds zij er is bijna nooit meer. Stom eigenlijk. Als ik over een tijdje voor mijn lente garderobe ga shoppen zoek ik er gelijk leuke oorbellen bij :D

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Tot mijn 30e had ik echt rijen ringetjes in beide oren, nu ben ik 36 en heb ik soms nog 1 paar oorbellen in, alleen als ik er aan denk.

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.043
    2.910
    113
    't Gezellige Brabant
    Volgens mij zijn de mijne vergroeid met mijn oren :D Ik heb ze al een jaar of 15 24/7 in. Ik denk dat ik me zonder wel "kaal" zou voelen. Het zijn kleine gouden ringetjes.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb de mijne pas juist weer door laten prikken, ze waren dichtgegroeid na de spoedkeizersnede omdat ik ze kwijt was.

In mijn tienerjaren had ik heel veel oorbellen. Tegenwoordig kan ik niet alles meer dragen.

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Altijd. 5 aan de ene kant, 6 aan de andere.

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb in elk oor een tunnel van 10 mm, dus ja haha ;)
    En in 1 oor bovenin 2 ringetjes, die heb ik ook altijd in.

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    3 gaatjes in elk oor en draag gewoon knopjes. Dag en nacht. Nu een paar dagen terug nieuwe gekocht omdat de oude er niet meer uitzagen (waren geen echt zilveren, nu wel). Reinig ze wel af en toe maar draag dus elke dag wel dezelfde oorbellen.

Als kind had ik een hele collectie, wisselde soms 3 keer per dag. Later heb ik ik jarenlang zilveren ringetjes gedragen maar overgegaan op knopjes toen de oudste te veel interesse kreeg in de ringetjes.

13. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Gister voor mn verjaardag nog mooie nieuwe oorbellen gekregen van mn man omdat ik van mn knopjes 1 kwijt was en geen oorbellen meer had. Heb 3 gaatjes naast elkaar in elk oor maar draag nog maar 1 paar oorbellen

14. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb geen piercings, maar ik draag soms wel clipoorbellen :) Tegenwoordig hebben ze bij SIX hele leuke, heb er daar zelfs voor m'n trouwdag een paar mooie zilveren gekocht destijds :)

15. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Ik heb 3 gaatjes in elk oor maar draag alleen in de eerste 2 gaatjes oorbellen. De ene is een gewoon knopje en de andere is een hartje.

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Bijna nooit, eigenlijk alleen als ik zin heb mezelf op te tutten omdat ik naar iets bijzonders moet. Maar zelfs dan vergeet ik het wel eens. Make-up, ketting, armbanden, haar mooi gedaan, en dan stap ik de deur uit zonder oorbellen.
    Soms heb ik zo lang geen oorbellen in gehad dat ik moeite heb er eentje door mijn oor te krijgen...

17. Nee, nooit meer. Alleen bovenin m'n oor zit er eentje die er niet meer uit te krijgen is :D In m'n gaatjes onderin m'n oor draag ik nooit meer iets. Ik vind het niet lekker zitten, blijf áltijd in m'n haar hangen en ik kan alleen tegen goud in m'n oren en dat vind ik niet mooi.

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik draag altijd de diamanten die ik van m'n vriend heb gekregen.
    Heb overigens in elk oor één gaatje en meer vind ik ook niet mooi.

19. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn zilveren ringetjes met zwarte hangertjes van Ti Sento, iedere dag.

20. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Vrijwel dagelijks! Ik vind het de look vaak net wat meer "af" maken.
    Vroeger was ik meer van de grote opvallende oorbellen, nu verschillende mooie knopjes.

Maar dat het niet meer in de mode is dat zou ik niet zeggen. Ik ken juist vrijwel geen enkele vrouw die geen oorbellen draagt.
    Oorbellen zijn vooral afgelopen jaar juist weer mode items geweest. denk aan de earcuffs, de dubbele oorbellen/front to back earrings (meest bekende is de kleine parel voor het oor en grote parel achter de oorlel).

Deel Deze Pagina