Ja altijd, het zijn de enige sieraden die ik heb, op mijn trouwring na. Ik draag wel altijd dezelfde oorbellen, die ik heb gekregen van mijn man en kids.
Ja, ik heb goud, zilver en een hoop 'nepperds'. Ik vind het prachtig, en combineer ze veel met effen kleding zodat het niet 'too much' wordt.
Nee. Ga het wel weer doen denk ik, gewoon kleine knopjes of ringetjes. Had er heel veel maar mijn man vind het zo lelijk dat ik het er destijds voor hem heb uitgehaald. Maar vind het vaak toch wel zonde.
Heb meerdere gaatjes per oor, maar draag er niks in, als ik wel wat in wil dan moet ik ze steeds weer door prikken en heb een hekel aan slapen met oorbellen in en ben te lui om ze steeds in en uit te doen, dus laat ik ze maar uit
Ik draag elke dag oorbellen. Als ik ze niet in heb dan voelt het net alsof ik niet helemaal aangekleed ben ofzo 😊
Ik draag soms oorbellen. eigenlijk sinds de kinderen een stuk minder. omdat ze er altijd aan trokken als baby. en nu vergeet ik ze bijna altijd in te doen
Ja elke dag, heb tunnels van 10mm en die wissel ik om de paar maanden, ik heb aan de ene kant nog 2 gaatjes en de andere kant 5 gaatjes, maar die heb ik maar heel af en toe in
Ja soms. Ik heb in ieder oor 3 gaatjes maar draag nu altijd maar 1 paar oorbellen. Het derde gaatje is ook dicht gegroeid ontdekte ik laatst..
Mijn gaatjes zijn al 25 jaar dicht, denk ik. Ik vind het dan ook raar om mezelf met oorbellen voor te stellen.
Ja. Heb afgelopen verjaardag roze knopjes gekregen van peuter dochter die ze zelf had uitgezocht. Die laat ik zitten. Nu heb ik nog 3 gaatjes over daar heb ik soms wat in.
Wat grappig dit topic, heb al eeuwen geen oorbellen meer in maar dacht van de week ineens erover om weer kleine knopjes te gaan dragen.