Ik denk erover om de wii-fit aan te schaffen. Dat is zo'n soort weegschaal waar je oefeningen op doet zoals touwtje springen, hoelahoepen, aerobics etc... Ik wil graag wat ervaringen horen. Bevalt je dat ding? Doe je het vaak? Val je er echt van af? Etc.... Het moet namelijk niet iets zijn dat ik 2x doe en dat daarna weer ligt te verstoffen onder de kast. Die dingen zijn niet goedkoop namelijk. Dus ik zou sowieso op marktplaats kijken denk ik.
Ik heb de wii fitt en ik vind het wel leuk! Staan een paar hele leuke oefeningen op, en ik val er zeker wel van af! Ik zeg: doen!!!
Ik heb de Wii fit en maak er nu niet zo veel gebruik van. Ik heb er wel heel veel gebruik van gemaakt na de bevalling om af te vallen. Dat ging best goed eigenlijk. Nu doen we wel eens snowboarden, maar eerlijk gezegd spelen we überhaupt niet zo veel op de Wii. Straks na de bevalling wil ik het weer gaan doen.
Ik vond de wii fit erg leuk, maar ik viel er niet van af. Ik heb nu my fitness coach gekocht en dat zijn wel écht pittige oefeningen.
ik vind het leuk en maak er veel gebruik van. maar vrienden van me hebben er ook 1 en doen er niet veel mee dus dat is smaken verschillen. kun je hem niet van vrienden of familie een paar dagen lenen om te proberen of je het echt leuk vind?
Hij staat hier te verstoffen. Het is wel leuk...maar vind het zo'n gedoe om alles aan te zetten en dingen aan de kant te zetten enzo.
Ik heb de wii en uitgebreidt met de wii fit. We hebben hem nu zo'n 3 jaar en moet zeggen dat-ie met perioden wordt gebruikt. Heb geen moment spijt dat ik het heb gekocht! Pak ook regelmatig naar de wii fit, maar afvallen doe ik daar niet van. Komt misschien ook omdat ik het niet elke dag (kan) doe(n). Ik vind wel dat je fitter en soepeler wordt door de wii fit te gebruiken, er staan een aantal goede oefeningen op. Daarnaast vind ik het tennissen (niet met de fit) ook erg leuk. Hoop dat je hier iets aan hebt!
jammer dat je niet iemand kent die er 1 heeft.ja dacht is misschien leuk om het dan eerst te proberen voor je het aanschaft stel je vind het dan niks heb je ook je geld niet weggegooid zeg maar. en wat je al zelf aangaf anders op mp kijken scheelt misschien wel
Ik heb m om precies te zijn de eerste drie maanden gebruikt en nu ligt ie alweer een jaar onder de bank. Als ik m wil pakken zijn de batterijen leeg en ik vind het toch wel wat saai worden. Ik deed de oefeningen op de step met pasjes maar na een tijdje kende ik ieder pasje uit mijn hoofd. Ik ben er klaar mee. Zonde want ik heb de zwarte nieuwe versie met alles erop en eraan. Ik denk erover om m op marktplaats te zetten maar twijfel nog wel want je krijgt nooit meer terug wat je er voor uitgegeven hebt helaas. Maar wat mij betreft dus geen aanrader om te kopen!!
Dat klopt hier ook! Ik moet van alles aan de kant schuiven en eer dat je kunt beginnen ben ik er al klaar mee hi hi
wij hebben hem inmiddels ook al een aardig tijdje en ik gebruikte hem bijna dagelijks. Dit hielp zeker bij het afvallen en dit kan je ook heel makkelijk bijhouden. Helaas door mn hernia red ik het nu niet om al die oefeningen te doen dus moet ik wachten tot het weer kan. Maar als je er echt door wilt afvallen moet je hem wel meerdere keren per week gebruiken en niet maar 1x ofzo want dat is te weinig. Je kan er leuke dingen mee doen hoor!
Ik gebruik de Wii Fit Plus bij het afvallen. Als je het consequent doet (in combinatie met een dieet of gezond eten), dan werkt het zeker. Maar je moet dan wel de intensievere sporten doen. Ik sta zo'n zes keer per week een uur op de Wii Fit. Ik doe dan steps plus, joggen, fietsen en boksen. En dan allemaal op advanced niveau of een island lap. Ik ben inmiddels 16 kg afgevallen, ik wil nog 10 kg. Succes!
Kijk dat zijn mooie verhalen. Als het zo'n succes kan hebben dan is het niet verkeerd om ook zo'n ding te kopen. Dan hoop ik ook echt dat ik niet snel uitgekeken raak op zo'n ding. Maar je koopt zeg maar die weegschaal. En daarbij koop je los aparte games? Of zitten die er al bij?
ik heb ook een wii fit en gebruik hem wel bijna elke dag, ik vind het leuk om te doen en er staan idd goede oefeningen op. ik doe vaak steps en hoelahoep en van de hoelahoep word je wel echt moe want op een gegeven moment moet je het 10 minuten doen, denk wel dat het goed is voor je conditie, of ik er mee afval weet ik nog niet.
Ik heb sinds december een Balanceboard met Wii Fit en Wii Fit Plus. De eerste 3 maanden stond ik er dagelijks op en viel er toen ook mee af. Zoals al eerder is gezegd moet je dan wel de intensievere oefeningen doen. Ik doe meestal een rondje Island joggen, hoelahoep, steps, boksen en als afsluiter Yoga. Op het moment gebruik ik hem wat minder maar ben druk met afstuderen, de baby, het huishouden, etc etc. Ga nu veel liever buiten een rondje hardlopen. Als ik over 6 weken klaar ben met afstuderen wil ik hem wel weer dagelijks gaan gebruiken.
Je moet even rondkijken, want overal zijn weer andere aanbiedingen. Vaak kun je pakketten kopen waarbij je een balanceboard hebt met daarbij een controller, en het Wii Fit Plus-programma. Soms zitten er dan ook nog andere spellen bij. Als je alles los koopt, ben je veel duurder uit. Dus je kunt het beste eerst uitzoeken wat je precies wilt met de Wii, wat voor programma's/spellen wil je erbij, wat heb je aan controllers nodig, enz. Wij hebben onze Wii bij Wehkamp besteld, daarbij zat de Wii console, Wii Fit Plus, een balanceboard, een controller, nunchuck, Wii Sports Resort en Wii Sport. In totaal kostte dat ongeveer €250,-. Hebben we besteld in een weekend toen ze op alles korting hadden, dus dat scheelde een hoop geld. Maar je kunt ook bij de Mediamarkt kijken, bij andere computer- of electronicazaken, Neckermann/Otto/Wehkamp/Bol.com, enz.
Ik gebruik de wii fit regelmatig maar zit momenteel ook veel zumba te doen op de wii hihi. Ik hoef niks aan de kant te zetten dus dan doe je het ook sneller, anders moet je elke keer je halve huiskamer verbouwen. Als ik ga zumba'en moet ik wel even de hond ergens neer leggen anders loopt hij continue met me mee hahaha is leuk hoor heeft hij ook gelijk beweging maar wil niet over zijn 'kleine' lijf van 45kg te vallen haha. Dus gaat hij vaak af in een hoek en ligt dan te gluren wat ik aan het doen ben. Ik heb pas geleden een battery pack gekregen voor de wii board dus ik heb ook geen batterijen meer nodig, super!