Wij gaan binnenkort met het vliegtuig op vakantie. Ik heb nog een oude telrfoon en oude tablet liggen waar ik wat leuke apps (zonder internet) op wilde zetten. Bij ons spelen ze nooit met telefoon of tablet dus ze kennen er nog niks van. Wat is leuk voor haar?
Misschien niet wat je zoekt maar onze zoon had op die leeftijd een kindertablet als spelcomputer waar dezelfde spelletjes in konden. Zo kon hij tekenen, luisteren naar verhalen, filmpje kijken als spelletjes spelen.
Hier krijgen ze geen tablet. Ik heb een hele oude tablet liggen die we vroeger wel eens gebruikten en daar wil ik wat spelletjes op voor in het vliegtuig.
M’n 6 jarige doet (naast filmpjes kijken op YouTube en Netflix) Minecraft of Pokémon go. Maar beide heb je internet voor nodig. Ook heeft hij een app om de tafels te oefenen.
Het is ook geen echte tablet. Het is een speel ding met losse spelletjes, tekenen, filmpjes kun je er op kijken net als muziek of boeken. Geen internet Super leuk ding.
Voor sommige spelletjes heb je al internet nodig om het erop te zetten maar later niet meer. Ik zou even in de App Store of play store kijken naar spelletjes voor leeftijd van je kind. En of deze spelletjes het dan nog doen op zo’n oude tablet.