oorbellen schieten bij een baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debby82, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vind je dat echt hetzelfde? ;)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zo te lezen in dit topic vinden sommige dat dat hetzelfde is idd ;)! Terwijl het ene mi iets is wat niet blijvends is (de kleertjes) en het andere iets wat je vervolgens je hele leven hebt (gaten in je oren) ;).

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja dat klopt, maar een kind moet nou eenmaal gekleed worden anders is het zo koud he;) En aangezien een nog niet pratend kind niet zelf kan kiezen, kies jij zijn/haar kleren uit. Een kleding heeft dus een functie. En welke functie heeft een gat in de oren bij een baby behalve dat jij dat mooi vindt staan? Een beetje rare vergelijking, vindt je niet?

4. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    even een late reactie door persoonlijke omstandigheden.
    sorry voor het offtopic..
    maar leuk dat een aantal mensen even lekker uit hun plaat zijn gegaan;) volgens mij door mijn foto: jongetje met een oorbel!!

Hier is het traditie.. ik denk dat 95% van alle jongens hier een oorbel heeft.. en gepest worden daarom nee denk het niet;);)

wat een overdreven reacties zeg man man
    dit is wat maarten-jacob er op te zeggen heeft:p
    Bekijk bijlage 8524

5. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
  6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tjah ik kan hier weinigs aso aan vinden;)

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@thalina : ik lig hier dubbel om dat snoetje wat een schatje .. hahahahaha ..
    Wat een gezeik over dat iemand een oorbel bij een baby wil laten schieten .. Volgens mij word het bij 7 weken al gedaan , maar ik zou gewoon even navragen waar het gedaan word ..

Buiten dat ik het bij meisjes wel leuk vind durf ik het gewoon niet bij mijn eigen meisje te laten doen dus bij haar wel zelf de keuze over een paar jaar maar ik begrijp niet dat er zo'n drukte word gemaakt over andermans kind .. ik bedoel het gaat jullie gewoon niet aan het is jullie zaak niet ... als ts het wil doen , ga je gang ..

Zelf heb ik jarenlang met 1 gaatje rondgelopen omdat ik na 1 keer schieten de pijn wel voor gezien hield , dus ik zeg liever als ze zo klein zijn dan als ze groter worden en pijn zal het best even doen maar goed ieder beslist over zijn eigen kind ..

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ahahahaha doos je leek wel n jongetje met je ene oorbel :p

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vreselijk die oorbel ;) Al heb je verder wel een lief jongetje hoor.

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

:( naja zeg

Leuke foto thalina!

11. nicole26

En bedankt :)

12. LovelyDK

Hahahaha Nicole dan weet je dat ook weer ;)

1 troost.. ik heb ook een tijd 1 oorbel gehad omdat ik de andere niet meer durfde hahaha

13. nicole26

Kijk ik ben dus niet de enige ... en het is allemaal goedgekomen hoor :p hahahaha nu heb ik gewoon twee oorbellen ..

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    aanstellers :p

15. LovelyDK

ik heb er zelfs 4 :$

:D

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    oorbellen bij meisjes babies vind ik wel kunnen, Helin heeft er ook gekregen alleen bij jongens vind ik het ronduit lelijk. Ja das mijn mening. en dan ook nog een super lelijke ring oorbel met schip erin. brrrrr afschuwelijk. dat doe je toch niet? Helin heeft de kleinste knopjes die te koop waren in de piercingshop, het valt dus ook bijna niet op. Maar Thalina, ik vind die oorbel bij je zoontje geen gezicht. Sorry.

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja daar VRAAGT ze toch om als ze die foto post, of niet? Ze doet het om te provoceren, dus dan reageer ik daarop ja.

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    #158 Kiwi1, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
    *Schrik*
    Mag ik vragen waar het "hier" is waar deze oorbellen een traditie is?

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik vind het een super leuke foto en een hartstikke schattig mannetje ook het oorbelletje is schattig maar ik zou zelf dat schip ook niet uitgezocht hebben... maar dat is gewoon ook een kwestie van smaak

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#160 Cygnet2, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2009
    *OMG*

Zag ik nou een ontzettend schattig knulletje voorbij komen met een gouden knopje in? Wat zonde... en dan dat ding wat erin komt te hangen. Tja, ik zou mijn mening wel klaar hebben als ik hem zou zien kruipen/lopen... maar dat zegt meer over mij dan over hem ;)

Ik ben blij te horen dat hij niet gepest zal worden in zijn buurt... dan maar hopen dat hij vooral veel in de buurt van zijn woonplaats blijft maar dat verwacht ik eigenlijk wel dus hij zal niet tegen veel problemen lopen met z'n oorbel. Misschien een internationale carriere als vrachtwagenchauffeur maar daar zal hij meer schepen, ankers, rozen en I love mama's tegen komen, verwacht ik. De directeur van de Nederlandse bank zal hij wel niet worden. Geen gezicht een pak bij zo'n mooie oorbel ;)

Deel Deze Pagina