Hallo weet iemand een juwelier die oorbellen schieten bij kinderen van 2 a 3 jaar in Breda (of in directe omgeving) Ben nog aan het twijfelen, hoor dat er verschillende methodes zijn, met een schietapparaat of met een knijpertje, dat laatste is hygienisch omdat dat wegwerp dingen zijn! En beide tegelijk schieten zou ook erg fijn zijn! bvd
In Etten-Leur bij Heaven doen ze het als je kindje goed stil kan zitten. Ze doen dan met een schietapparaat beide oren tegelijk.
Heyy dank je wel voor je reactie, dat is idd dicht bij en ze kan goed stil zitten (voor 5minuten dan)
ik weet niet of ik onzin uit kraam, maar heb van verschillende mensen begrepen dat het beter door een piercer kan laten doen dan met zo n schietding. Maar weet natuurlijk niet of ze dat al bij die kleintjes doen in een pierceshop.
heb idd in een oud topic hier dat ook gelezen, maar dat is voor een kind wel veel spannender, in zo'n shop denk ik. Zal wel eens kijken hier. en ze doen het al zolang met die schietapparaten dat het niet ineens 'slecht' kan zijn denk ik dan maar.
in dat kleine winkeltje ja (moet je niet op zaterdag gaan hihi), zal daar ook meteen even informeren, dank je wel!